60 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op roosje26

Hoi meid! Ik denk dat dat zeker wel goed zit hoor. De waardes zitte op de ...
Misschien ben je wel net een dagje langer zwanger dan je denkt , en anders kan het ook een tweeling zijn hé! 🤓

4 jaar geleden

Reactie op SN CN

Bij jou loopt hij echt mooi op hoor! 🍀
Thanks!! Ja vooral vandaag weer, was even onzeker hoor! Maar die 2 dagen ertussen hebben goed gedaan! Morgen 5 weken zwanger ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Thanks!! Ja vooral vandaag weer, was even onzeker hoor! Maar die 2 dagen er ...
Komt helemaal goed! Jouw streepje is al bijna donkerder dan de controlestreep. Vandaag ben ik net 4 weken (als vandaag nod was, waar ik niet 100% zeker van ben) en vanavond ga ik bloed prikken bij de HA. Ik zal morgen weten hoe mijn waarde is. Sowieso volgende week of eind deze week nog eens bloed prikken om te kijken of het oploopt. 06/03 eerste echo (extra vroeg omdat ik erg onzeker ben door mk van november '19) Spannend he zeg! Wanneer is jouw eerste echo, anoniempje29-2019?

4 jaar geleden

Reactie op SN CN

Komt helemaal goed! Jouw streepje is al bijna donkerder dan de controlestre ...
Jaa mijn echo is 11-3, ben dan precies 8 weken (volgens ovulatie). Ik heb eigenlijk geen bloed geprikt, dat hoeft ook niet per se toch? Toen ik mijn dokter belde gaven ze enkel aan een notitie in mijn dossier te zetten en ik heb daarna gewoon contact gezocht met de verloskundige! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa mijn echo is 11-3, ben dan precies 8 weken (volgens ovulatie). Ik heb e ...
Nee je hoeft opzich niet altijd bloed te prikken, ik heb het enkel gedaan na controle en op verzoek van de gynaecoloog waar ik al onder behandeling liep maar anders had ik denk ik geen bloed geprikt. Mijn eerste echo is pas 18/3 het wachten is echt zo lang! Ben nu 5+1

4 jaar geleden

Reactie op Zahratii

Nee je hoeft opzich niet altijd bloed te prikken, ik heb het enkel gedaan n ...
Snap ik, wachten duurt lang hè!! Maar hoe later de echo, hoe meer je wel gaat kunnen zien dus dat is fijn! Is het je eerste zwangerschap?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Snap ik, wachten duurt lang hè!! Maar hoe later de echo, hoe meer je wel ga ...
Jaa dit is mijn eerste echo! Ik had veel problemen van mijn pcos waardoor ik geen eisprongen kreeg, maar gelukkig is het toch gelukt. Toen heel bang geweest voor een miskraam gezien mijn eerste hcg erg laag was, maar gelukkig was die na twee dagen wel goed gestegen. Maar blijft spannend tot de eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op Zahratii

Jaa dit is mijn eerste echo! Ik had veel problemen van mijn pcos waardoor i ...
Jaa vind ik ook hoor! Ik ben er ook wel bang voor hoor! Toch zegt mijn gevoel dat het goed zit.. dus probeer daar op te blijven vertrouwen! Er zijn nog altijd meer zwangerschappen die goed gaan (80%) dan die eindigen in een miskraam (20%). 🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa vind ik ook hoor! Ik ben er ook wel bang voor hoor! Toch zegt mijn gevo ...
Jaa ik voel ook dat het goed zit, was meer de gynaecoloog die wat negatief was, maar sinds de stijging had ik mijzelf ingesteld dat ik niks meer ga doen tot aan de echo, puur zodat ik zelf positief kan denken, ook al is het wachten zo moeilijk!

4 jaar geleden

Reactie op Zahratii

Jaa ik voel ook dat het goed zit, was meer de gynaecoloog die wat negatief ...
Ik tel echt per week af! Heb vorige week woensdag de afspraak gemaakt, dus morgen is 1 van de 4 weken al voorbij. Nog 75% te gaan van de wachttijd 🥳🥳🥳

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik tel echt per week af! Heb vorige week woensdag de afspraak gemaakt, dus ...
Jaa dat scheelt echt! Ik heb vorige week ook de afspraak gemaakt! Ben ook aan het aftellen tot 18/3 nu precies nog een Maand te gaan!

4 jaar geleden

Reactie op Zahratii

Jaa dat scheelt echt! Ik heb vorige week ook de afspraak gemaakt! Ben ook a ...
Yes!! En gelukkig is februari een ietwat kortere maand 🥳

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Yes!! En gelukkig is februari een ietwat kortere maand 🥳
Jaa gelukkig wel!!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa mijn echo is 11-3, ben dan precies 8 weken (volgens ovulatie). Ik heb e ...
Ik woon in België en hier is dit idd standaard om bloed te prikken. HA stelt hier vast of je zwanger bent en kijkt of de waarden ok zijn voor de aantal weken. Vorige keer werd al snel duidelijk dat HCG-waarde 9 niet hoog genoeg was voor 4 weken zwanger. Had diezelfde dag nog een mk. Ik weet dat dit in NL niet standaard gedaan wordt. Sowieso blijft het bang afwachten tot de eerste echo en 12 weken, of er nu bloed geprikt wordt of niet.. :o Spannend dit! Ik ga denk ik superemotioneel worden als ik voor het eerst een hartje hoor kloppen!

4 jaar geleden

06/03 eerste echo op 6 weken 17/03 tweede echo op 8 weken nog even geduld :-D

4 jaar geleden

Reactie op SN CN

Ik woon in België en hier is dit idd standaard om bloed te prikken. HA stel ...
Maar wel fijn dat ze dit bekijken zeg!! Toen heb je een mk gehad bij precies 4 weken? Het blijft altijd spannend... ik kan ook echt niet wachten tot mijn 8-wekenecho! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Maar wel fijn dat ze dit bekijken zeg!! Toen heb je een mk gehad bij precie ...
Ja, denk maar een paar dagen na nod. Zwangerschap was niet gepland maar wij waren zooo blij.. merk nu dat ik nog wat in de ontkenningsfase zit, durf nog niet goed blij te zijn.. dit was toen mijn testje op vermoedelijke nod toen, 3 dagen later liep het mis. Nog nooit zo verdrietig geweest. Vandaar ben ik erg blij met de vroege echo deze keer 🥰

4 jaar geleden

Reactie op SN CN

Ja, denk maar een paar dagen na nod. Zwangerschap was niet gepland maar wij ...
Dan zal het wel fijn voelen als je bij de 5 weken aanbeland bent! Dan ben je daar in ieder geval overheen 😊 🍀

4 jaar geleden

Ik wordt gek van mezelf, ik ben iedere keer bang dat mijn test lichter wordt dus ik ben uhmm beetje test verslaafd😂🙈

4 jaar geleden

Reactie op Michelle94

Ik wordt gek van mezelf, ik ben iedere keer bang dat mijn test lichter word ...
Ja joh, ik ook! Ik mag er donderdag n zaterdag nog een doen, en als er dan zaterdag 3+ staat, MOET ik stoppen van mezelf 😅😄