Hebben jullie ook meer last van kwaaltjes eind van de dag?

plataantje
4 maanden geleden
Volgen
Nou de titel zegt het al😅! Ik merk dat ik eind van de dag mn borsten heel erg voel en last heb van winderigheid🤭, maar als ik in de ochtend wakker word (heel vroeg alleen nog maar) bijna nergens last van heb. Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
20 reacties
Monsma
4 maanden geleden
Ik heb alleen hoofdpijn, en steken onder in de buik, voor de rest niet misselijk en sochtends eigenlijk ook nergens geen last van begint vaak wat later op de dag
  • Rapporteren
manonnie30
4 maanden geleden
Vooral in de ochtend en avond misselijk 🤢
  • Rapporteren
watervrouw23
4 maanden geleden
Heel de dag door een soort van honger gevoel maar geen trek in eten hebben 🤔, In de ochtend wel wat krampen maar na een paar keer een wc bezoekje is dit grotendeels weer weg. Opgeblazen gevoel blijft en met enige regelmaat wat steekjes. En borsten idd gevoeliger en meer gespannen aan het einde van de dag. Uittrekken van je BH 🙏🏼😊
  • Rapporteren
plataantje
4 maanden geleden
Reactie op watervrouw23
Heel de dag door een soort van honger gevoel maar geen trek in eten hebben 🤔, In de ochtend wel wat krampen maar na een paar keer een wc bezoekje is dit grotendeels weer weg. Opgeblazen gevoel blijft en met enige regelmaat wat steekjes. En borsten idd gevoeliger en meer gespannen aan het einde van de dag. Uittrekken van je BH 🙏🏼😊
Hahaha fijn te lezen dat ik niet de enige ben😜! En inderdaad.... terug van werk en free the ( o )( o ). 🤫
  • Rapporteren
Ayse5663
4 maanden geleden
Hahaha ben gelukkig niet de enige. Heb een opgeblazen gevoel plus last van winderigheid. Verder nog geen last van krampen of misselijkheid gelukkig..😊
  • Rapporteren
baby2020
4 maanden geleden
Rond een uur of 4 in de middag stort ik volledig in. Eenmaal thuis kruip ik onder 3 dekens (zo koud!!) en moet ik echt even slapen anders red ik de avond niet
  • Rapporteren
watervrouw23
4 maanden geleden
Reactie op baby2020
Rond een uur of 4 in de middag stort ik volledig in. Eenmaal thuis kruip ik onder 3 dekens (zo koud!!) en moet ik echt even slapen anders red ik de avond niet
Hahaha ja die kou. Zo herkenbaar. Lig in de avond met pyjama, onesie, dekbed en dekentje om het en beetje warm te krijgen. Letterlijk de koude rillingen. En dan ineens weer bloedheet, dus gaat alles weer uit en van me af haha. Maar dan ben ik heerlijk op temperatuur en kan ik gaan slapen.
  • Rapporteren
baby2020
4 maanden geleden
Reactie op watervrouw23
Hahaha ja die kou. Zo herkenbaar. Lig in de avond met pyjama, onesie, dekbed en dekentje om het en beetje warm te krijgen. Letterlijk de koude rillingen. En dan ineens weer bloedheet, dus gaat alles weer uit en van me af haha. Maar dan ben ik heerlijk op temperatuur en kan ik gaan slapen.
Hahah ja hier ook :-)
  • Rapporteren
Wishful
4 maanden geleden
Reactie op watervrouw23
Oh ja, die extreme temperatuurverschillen zijn zo herkenbaar. Lekker in de auto stoelverwarming aan, dan weer het raam open. Thuis idem.
  • Rapporteren
Monny89
4 maanden geleden
Ja, meer last van kwaaltjes in de avond. Begint na 1600 uur. Vooral de misselijkheid. Maar dus ook meer hcg in de avond. Meerdere malen getest.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Na et avond eten vooral Opgeblazen gevoel 🙈
  • Rapporteren
Mamaoftwo
4 maanden geleden
Reactie op manonnie30
Vooral in de ochtend en avond misselijk 🤢
Balen! Dat had ik vorige zwangerschap 13 weken lang.. en aan het einde.. nu “nog” nergens last van
  • Rapporteren
Monique10
4 maanden geleden
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Als ik thuiskom gaat mn badjas aan met mn comfy bont sokken en dekens over, en een halfuur later gaat alles af en uit en heb ik het bloedheet haha. Zijn jullie ook bang bij elk krampje of steekje? Ik ben zo bang dat het mis gaat. Zijn na 3,5 jaar proberen eindelijk zwanger.
  • Rapporteren
Run2020
4 maanden geleden
- extreem warm/extreem koud - overgevoelige borsten - maagzuur - overal kunnen slapen (als slechte slaper)
  • Rapporteren
Monique10
4 maanden geleden
Reactie op Run2020
- extreem warm/extreem koud - overgevoelige borsten - maagzuur - overal kunnen slapen (als slechte slaper)
Dat overal slapen komt me ook bekend voor. Ik riep altijd het hardst ik kan absoluut niet op de bank slapen en nu lig ik maarzo k.o. op de bank hahaha. Maar heb afgelopen nacht dan weer geen oog dicht gedaan, heb je dit ook al gehad?
  • Rapporteren
Mamaoftwo
4 maanden geleden
Reactie op Monique10
Dat overal slapen komt me ook bekend voor. Ik riep altijd het hardst ik kan absoluut niet op de bank slapen en nu lig ik maarzo k.o. op de bank hahaha. Maar heb afgelopen nacht dan weer geen oog dicht gedaan, heb je dit ook al gehad?
Dat komt mij bekend voor. Dat heb ik de afgelopen paar nachten. Na het werk ben ik kapot. En in de avond kom ik niet in slaap....
  • Rapporteren
Mamaoftwo
4 maanden geleden
Reactie op Monique10
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Als ik thuiskom gaat mn badjas aan met mn comfy bont sokken en dekens over, en een halfuur later gaat alles af en uit en heb ik het bloedheet haha. Zijn jullie ook bang bij elk krampje of steekje? Ik ben zo bang dat het mis gaat. Zijn na 3,5 jaar proberen eindelijk zwanger.
Probeer koel in het hoofd te blijven. Het is we lastig.. maar het komt helemaal goed. Hier hetzelfde wat betreft heet en dan weer extreem koud hebben... een half uur douchen en dan duizelig worden.... je bent zeker niet de enige 🙈of in de middag moe zijn en in de nacht niet kunnen slapen.. het ergste vind ik de gehele dag plassen...
  • Rapporteren
Monique10
4 maanden geleden
Reactie op Mamaoftwo
Probeer koel in het hoofd te blijven. Het is we lastig.. maar het komt helemaal goed. Hier hetzelfde wat betreft heet en dan weer extreem koud hebben... een half uur douchen en dan duizelig worden.... je bent zeker niet de enige 🙈of in de middag moe zijn en in de nacht niet kunnen slapen.. het ergste vind ik de gehele dag plassen...
Gelukkig dat ik niet de enige ben. Haha ja vooral dat plassen he!
  • Rapporteren
Laya
4 maanden geleden
Ik ben een dag voor mijn NOD, gisteren wel een negatieve zwangerschapstest (van de Kruidvat, later valspositief na 10 min) Maar sinds deze week: - Borsten: voller, teepls pijnlijk, super gevoelig, branderig - Buik: opgeblazen, vanmorgen rond een uur of 6 wakker van het borrelen in de buik. Echt een orkest aan geluiden. Eenmalig nacht van donderdag op vrijdag heftige krampen gevoeld. - Vermoeidheid: van overdag geen concentratie en willen slapen naar, s'avonds de slaap niet kunnen vatten Normaal ben ik hecht een heerlijke slaper. Bij wijze van dat mijn vriend het licht uit doet en zich omdraait naar mij voor een nachtzoen ben ik al Ko. Naar wakker liggen, rond 2 uur in slaap en vroeg wakker worden. - Misselijkheid loopt op: geur en smaak. Geen eetlust. - Koud en warm Ik heb helemaal geen premenstruatie gevoel gehad. Normaal heb ik al beetje last van. Lichte krampjes. Zweten al voor de menstruatie. Maargoed we shall see 🤞
  • Rapporteren
manel
4 maanden geleden
Haha ja, overdag geen last maar naar de avond toe opgeblazen, winderigheid, en pijnlijke borsten
  • Rapporteren