10 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem88
Hier slaap ze ook met een slaapzak zonder mouwen, geen romper, alleen een o ...
Haar nekje is vaak wel oke. Ik heb haar nu een truitje aan gedaan. Omdat het s’nachts ook koeler is. Maar in onze kamer is het best warm. Ik blijf dit lastig vinden.
2 jaar geleden
Als het goed is staat er een TOG waarde in de slaapzak (of vaak online bij de omschrijving van de slaapzak) je zou dit eens kunnen checken en even Google op TOG ik hou dit zelf aan als leidraad
2 jaar geleden
Ik vind het ook lastig. Onze dochter slaapt tussen ons in. Ze heeft nu een romper lange mouw aan en we liggen onder een dekbedovertrek zonder het dekbed er in. Soms in de nacht word ze ineens wakker en huilt ze. Als ik dan aan haar voel voelt ze wel frisjes aan. Ikzelf moet ook al goed onder het laken kruipen om het niet fris te hebben maar ik heb alleen een hemdje aan. We hebben wel een warm huis maar het koelt nu snachts toch al wel goed af🤷♀️
Ik probeer maar steeds op gevoel te gaan en te hopen dat ze geen kou lijd😬
2 jaar geleden
Reactie op driemaaldrie
Als het goed is staat er een TOG waarde in de slaapzak (of vaak online bij ...
Nee dat heb al geprobeerd op te zoeken. Maar staat niks in haar slaapzakken.
MOD
2 jaar geleden
Wij twijfelen hier ook wel eens over. Maar onze dochter begint slechter te slapen als ze het koud heeft. Ze slaapt nu vanavond voor het eerst weer met lange mouwen aan de slaapzak en een lange mouwen romper. Ze sliep gelijk! Misschien toeval, maar ik denk dat ze het toch nodig had!
2 jaar geleden
Hier heeft ze een deken en een pyjama zonder mouwen. Geen slaapzak meer, wilde ze niet meer. Misschien van de winter wel door de kou
2 jaar geleden
Je temperatuur koelt automatische af als je slaapt. Ik zou vooral vanaf nu rompertje met lange mouwen doen
2 jaar geleden
Reactie op Meditiraan
Je temperatuur koelt automatische af als je slaapt. Ik zou vooral vanaf nu ...
Sinds ik dit doe laatste tijd slaapt ze langer merk ik