150 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op S85

I feel you! Ik kan alleen maar hele dagen futloos liggen. Zelfs als ik niet ...
Hier precies hetzelfde ik snap niet hoe andere dit vol kunnen houden zo heftig. Ik heb al verschillende medicatie gekregen en zelfs aan de infuus gehangen maar niets helpt ongelooflijk dit. Hooop echt dat het na de 1e trimester over zal gaan. Op dit moment geniet ik er totaal niet van.

4 jaar geleden

Ik voel mij ook vaak misselijk. Mijn maag voelt helemaal leeg, maar als ik iets eet, zit ik weer gelijk propvol. Ook mijn eetlust is weg. Heb vooral trek in frisse dingen zoals appels en peren. Verder eet ik van die LU crackers met zout en oregano. Op brood vind ik op het moment alleen fruithagel of een gekookt eitje lekker.

4 jaar geleden

Reactie op Bby2020

Hier precies hetzelfde ik snap niet hoe andere dit vol kunnen houden zo hef ...
Ik snap je zo goed. Ik weet ook echt niet hoe anderen dit volhouden... Mijn medicatie werkt ook totaal niet!

4 jaar geleden

Reactie op S85

Ik snap je zo goed. Ik weet ook echt niet hoe anderen dit volhouden... Mijn ...
Welke medicatie heb je gekregen als ik vragen mag? Heb zelf emasavene en primperan maar helpt helaas niet. Voel me de hele dag futloos en misselijk en ben nu 8 weken zwanger. Op internet lees is dat het nu wel op een piek zit en het zou moeten minderen maar aan de andere kant kan het ook zo zijn dat het de hele zwangerschap aanhoudt vreselijk.

4 jaar geleden

Reactie op Bby2020

Welke medicatie heb je gekregen als ik vragen mag? Heb zelf emasavene en pr ...
Hier hetzelfde.. Heb de vorige zwangerschap dit ook gehad, moest toen bijna aan het infuus voor uitdroging (was hg ) Toen begon de medicatie aan te slaan rond 13 weken maar heb ik wel tot het einde moeten slikken. Ik weet op moment ook even niet hoe de dag door te komen en het is pas half negen..

4 jaar geleden

Reactie op AN2020-24

Hier hetzelfde.. Heb de vorige zwangerschap dit ook gehad, moest toen bijna ...
Welke medicatie als ik vragen mag? Bij mij helpt het allemaal niet heb ook aan de infuus gehangen deed me goed.

4 jaar geleden

Reactie op Bby2020

Welke medicatie als ik vragen mag? Bij mij helpt het allemaal niet heb ook ...
Heb nu emasafene, huisarts wilde hier mee beginnen. Vorige keer had ik dat ook en toen sloeg het ook pas later aan...

4 jaar geleden

Reactie op AN2020-24

Heb nu emasafene, huisarts wilde hier mee beginnen. Vorige keer had ik dat ...
En wil eigenlijk proberen te voorkomen dat ik naar het ziekenhuis moet want heb ook nog een kleintje van 2 thuis

4 jaar geleden

Reactie op Ilhamo

Ik ben ook 24/7 kotsmisselijk, niks helpt. Voel me zo rot, geen eetlust, ik ...
Hoi Ilhamo, Alles wat je schrijft maak ik nu letterlijk mee! Net werr overgegeven, alles eruit. Probeer nu wat water te drinken. Verder erg futloos en geen kracht voor niks😞 ben nu precies 9 weken...

4 jaar geleden

Reactie op AN2020-24

Heb nu emasafene, huisarts wilde hier mee beginnen. Vorige keer had ik dat ...
Ik heb het afgelopen woensdag ook laten uitschrijven. Maar ben nu zo ontzettend moe en je mag officieel niet autorijden. Maar misselijkheid is ook verschrikkelijk..

4 jaar geleden

Hier helaas ook! Vorige zwangerschap HG gehad en uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen. Nu 6+5 en het lijkt weer die kant op te gaan. 3 dagen emesafene gebruikt en nu via de dokter iom gynaecoloog primperan gehad. Dit dus zometeen voor het eerst proberen hopelijk slaat dit wel aan. Het is zo lastig zeker met een kleintje van 15 maanden 🙈. Hopelijk voel je je snel weer oke❤️

4 jaar geleden

Voor iedereen die misselijk is: acupressuur bandjes (gekocht bij ANWB) tegen reisziekte helpen bij mij heel goed. Dag en nacht om.

4 jaar geleden

Reactie op Disco

Voor iedereen die misselijk is: acupressuur bandjes (gekocht bij ANWB) tege ...
Deze kun je ook bij de apotheek halen. En soms zelfs bij Kruidvat of Etos of zo. Heb deze altijd tegen reisziekte gebruikt en werkt prima. Gelukkig nu (nog) niet nodig.

4 jaar geleden

Reactie op Disco

Voor iedereen die misselijk is: acupressuur bandjes (gekocht bij ANWB) tege ...
Gelijk mijn man op pad gestuurd, als het goed is heeft Kruidvat ze ook. Hoop zo dat dit voor me werkt! 🙏

4 jaar geleden

Reactie op Disco

Voor iedereen die misselijk is: acupressuur bandjes (gekocht bij ANWB) tege ...
Bedankt voor de tip.. straks meteen meer een halen en uitproberen

4 jaar geleden

hoe doen jullie het met werken. bij mij gaat het 's morgens wel maar rond 1-2 uur heel beroerd... heb nu gezegd dat mijn jongste heel slecht slaapt waardoor ik na de lunch een dip heb maar liefst zou ik mijn bed in rond die tijd wat natuurlijk niet kan. soms echt moeite de middag door te komen en dan thuis nog voor een 1 en 4 jarige te zorgen🙈

4 jaar geleden

Hoi, ik ben zwanger van de derde en bij de eerste twee tot 16 weken hartstikke misselijk en overgegeven. Ook seaband bandjes tegen reisziekte gebruikt maar ook emesafene van huisarts gekregen. Helaas moet je hier doorheen. Ben nu 6 weken, hopelijk wordt het deze keer niet zo heftig 😊 Ps. Ik vond het zelf niet prettig om dag en nacht seaband bandjes te dragen, kreeg er een ontzettende irritatie plek van.

4 jaar geleden

Reactie op Bby2020

Welke medicatie heb je gekregen als ik vragen mag? Heb zelf emasavene en pr ...
Ik heb Primperan gekregen, maar het helpt voorlopig niet...

4 jaar geleden

Reactie op WendyLH

Hoi, ik ben zwanger van de derde en bij de eerste twee tot 16 weken hartsti ...
Was het bij je vorige zwangerschappen dan echt beter vanaf 16 weken, of alleen maar draaglijk? Hoe heb je dat zo lang volgehouden?? Ik was bij mijn vorige zwangerschap ook erg misselijk, maar dat was niets tov wat ik nu voel...

4 jaar geleden

Reactie op Disco

Voor iedereen die misselijk is: acupressuur bandjes (gekocht bij ANWB) tege ...
Na hoe lang werken de sea bandjes?