15 Reacties
5 jaar geleden
Heb je ook een hoge bloeddruk? Ik moet van mijn verloskundige meteen bellen als ik last krijg van het gevoel van een strakke band om m’n buik, hoofdpijn, sterrentjes zien..
5 jaar geleden
Yep, heb ik ook. Ben nu bijna 37 weken. En bij week 35 had ik dat ook een heel aantal dagen. Mijn vk zei dat t gewoon er bij hoort. Baby groeit en je buik soms iets minder hard, waardoor spanning ontstaat. Kan ook eerlijk zeggen t is nu weer over. Dus ff volhouden, miss is t morgen weer weg is.... mocht je andere klachten krijgen meteen vk bellen hoor... daar zijn ze voor 😉
5 jaar geleden
Reactie op Dees90x
Oh dat is toch een symptoom van vergiftiging? Voel je je verder goed? Check ...
Sinds een paar dagen kan ik wel af en toe ineens heel lichthoofdig worden en ineens hoofdpijn krijfen maar dit gaat na een tijdje wel weer over? Dus weet niet goed wat ik besr kan doen nu, wil ook niet onnodig bellen natuurlijk
5 jaar geleden
Reactie op Mommyof5
Gaat het gepaard met hoofdpijn,misselijkheid? Zou ik even contact op nemen ...
Sinds een paar dagen kan ik wel af en toe ineens heel lichthoofdig worden en ineens hoofdpijn krijfen maar dit gaat na een tijdje wel weer over? Dus weet niet goed wat ik besr kan doen nu, wil ook niet onnodig bellen natuurlijk
5 jaar geleden
Reactie op axelle-25
Sinds een paar dagen kan ik wel af en toe ineens heel lichthoofdig worden e ...
Laat één ding duidelijk zijn, je belt nooit, maar dan ook nóóit onnodig! Het gaat om je kleine en zeker als het je eerste zwangerschap is, weet je gewoon niet alles. Je VK is de expert dus altijd bellen bij twijfel of een vraag. Daar zijn ze voor 😊
5 jaar geleden
Gelijk bellen. Wss je bloeddruk die te hoog is of zwangerschapsvergifteging. Ze sturen je gewoon door voor extra controles, bloed, urine, ctg. Heb tot 2x toe hetzelfde gehad.