9 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Nickky
Hier hetzelfde! Ook iedere nacht wakker, en standaard rond 6 uur beneden. H ...
Pff intens wel toch? Op sommige dagen kan ze gewoon echt niet anders dan de hele dag van die intens heftige buien hebben. Valt dan echt geen land mee te bezeilen. Maar kan er niks aan dat ik dan toch echt ga denken, is er soms iets mis met haar?
één jaar geleden
Reactie op hz!
Pff intens wel toch? Op sommige dagen kan ze gewoon echt niet anders dan de ...
Ja weet natuurlijk niet of ze 'even erg' zijn hier als bij jou. Maar weet af en toe ook niet wat ik er mee moet. Probeer altijd rustig te reageren, maar helpt vaak niet, negeren word ie alleen maar bozer 😅. Ook nog een kleine van bijna 5 maanden dus af en toe zo zwaar
één jaar geleden
Hier ook zoon 3 j die regelmatig ‘s nachts huilt / roept, waarschijnlijk night terror en heeft dan even troost nodig en valt weer in slaap maar 6u lijkt me bijna opstaan-tijd of valt ze dan weer in slaap?
één jaar geleden
Reactie op hz!
Ja dat klinkt inderdaad als night terror! Het is inderdaad met opstaan tijd ...
Zo n wekkertje aanschaffen (nog geen ervaring mee) of een klein lichtje dat ze zelf kan aan steken helpt hier wel
één jaar geleden
Wij hebben ook sinds een maand of 2-3 ineens ‘slaapproblemen’. Het wisselt van in de avond niet willen slapen tot snachts wakker worden of ook vroeg in de ochtend zoals bij jou. Wij hebben wat gelezen over het donker en schaduwen in de slaapkamer en de fantasie die opspeelt rond deze leeftijd. Bij ons helpt vooral een nachtlampje op de kamer, niet te zacht anders is het alsnog in de nacht huilen. Verder is het vooral troost wat ze zoekt en wat we haar dan geven. Het is zwaar maar ik geloof wel dat dit weer een fase is.
Wij herkennen sowieso bij onze dochter dat ze slechter eet en/of slaapt als ze weer daarna met een grote sprong vooruit gaat en weer nieuwe dingen kan.
één jaar geleden
Reactie op Chissey
Wij hebben ook sinds een maand of 2-3 ineens ‘slaapproblemen’. Het wisselt ...
Jaa wij hebben inderdaad ook nachtlampjes, thank god is het niet elke dag. Maar vooral dat krijsend wakker worden, schrik me echt dood elke keer. Maar inderdaad, hopelijk een fase 😊 herkenning is in ieder geval altijd fijn!