13 Reacties

5 jaar geleden

Een wee komt, gaat naar zijn hoogte punt en zakt dan weer af. Een voorwee blijft gelijk kwa pijn. Bij mijn eerste bevalling kwamen ze eerst om de 5 a 10 min toen om de 15 min en soms langer. Was heel erg wisselend.

5 jaar geleden

Kan je op het moment van een wee nog praten? Of moet je ze erg wegblazen?
Zelf persoonlijk zei ik al na de eerste echte wee, oke dit had ik niet zo pijnlijk verwacht.... die voorwee毛n waren vervelend maar de echte wee毛n deden echt heel veel pijn. Maar dit was zo bij mij niet iedereen ervaart dezelfde pijn

5 jaar geleden

Reactie op Kvdmme

Kan je op het moment van een wee nog praten? Of moet je ze erg wegblazen?
Ik kan dan niet meer praten en moet het wel echt wegpuffen..

5 jaar geleden

Voorweeen kunnen ook afvlakken na warme douche en meer pijn, zit geen piekmoment in. En eerst dacht ik ook van ja tuurlijk je herkent t als t een wee is maar tis echt zo wanneer t begint dan denk je oh dit bedoelen ze.....

5 jaar geleden

Ik kon bij de eerste wee毛n nog wel gewoon praten en hoefde ze niet per se weg te puffen. Douchen versterkte de wee毛n en toen kwamen ze ook regelmatiger. Heb je dat al geprobeerd?

5 jaar geleden

Ik heb vrijdagnacht heftige voorwee毛n gehad, zaterdag overdag en toen die nacht zelfs zo erg dat ik het getimed had. Maar zondagochtend nog steeds niet echt aan het bevallen. Maar toen braken mn vliezen en ben ik in de nacht van zondag op maandag bevallen. Ik denk dat mijn "voorwee毛n" achteraf toch echte wee毛n waren die gewoon niet zo doorzetten. Had ook al 5 cm ontsluiting toen de verloskundige kwam. Ik hoop dat je snel bevalt want die 'voorwee毛n' kunnen je flink uitputten! Ik kon er iig niet van slapen

5 jaar geleden

Als het echt een begin en een eind heeft, is het een wee. Niet iedereen ervaart een wee als even krachtig, en de wee毛n worden ook steeds krachtiger. Sowieso slim om je vk te bellen. Ze staan niet meteen op de stoep waarschijnlijk, maar door de juiste vragen te stellen, kunnen ze inschatten of het echte wee毛n zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Estherrrrr

Ik kon bij de eerste wee毛n nog wel gewoon praten en hoefde ze niet per se w ...
Ik stond nog te koken, wel soms even stil staan. Mijn vriend had het door de dag heen wel door, maar niet dat het zo erg was. Deels ook omdat ik toen het begon nog net niet op de 37 weken was, en we ook gewoon heel erg op een inleiding waren ingesteld. En ondertussen de muur van onze keuken betegeld werd, de afzuigkap opgehangen, mijn broertje kwam helpen met het bed verhogen. Kortom er was genoeg te doen in huis.

5 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Ik kan dan niet meer praten en moet het wel echt wegpuffen..
Is het nog steeds bezig of ondertussen al meer nieuws? 馃榿

5 jaar geleden

Ik heb ook de hele tijd erge krampen en steken, maar echt helemaal beneden. Heb het gevoel dat ik de wee毛n de vorige bevalling hoger voelde in mijn buik. Maar kan het me ook gewoon niet zo goed herinneren, had wel verwacht het meteen te herkennen, dus ik ben bang dat het voorweeen zijn. Jammer, ben er zo klaar voor (en mee 馃槄).

5 jaar geleden

Had gisteren voorwee毛n met 37+6. Vanwege verhoogde hartslag baby was ik al in het ziekenhuis. Hartslag bleek later wel in orde en wee毛n gingen weer weg. Vandaag nog niets gemerkt. We wachten rustig af.