Help

Lisa23
2 maanden geleden
Volgen
Vandaag echo gehad ik was 5 weken, vanwege vorige Jaar een bbz waarbij mijn linker eileider is verwijderd. Het enigste wat er te zien was was het vruchtzakje gelukkig in de baarmoeder. gyneacoloog was tevreden met wat er te zien was en het aantal weken! Volgende week weer een echo om weer te kijken. Nu is de vraag wie heeft er ook een echo gehad met 5 weken en wilt me de echo laten zien? Kusjes
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
HenrikeV
2 maanden geleden
Ongeveer anderhalf jaar geleden ook een echo met 5 weken gehad omdat ik niet wist hoe lang ik zwanger zou zijn en ook ivm een eerdere miskraam. Het was toen nog te klein en te vroeg om echt metingen te doen maar ze kon wel zien dat het vruchtje goed in de baarmoeder zat. Uiteindelijk gewoon een gezonde zoon geworden
  • Rapporteren
Wess
2 maanden geleden
Ik heb ook een buiten baarmoederlijke zwangerschap doorgemaakt en mijn eilieider verwijderd. Vreselijk.. en pijnlijk! Allereerst je bent zwanger..gefeliciteerd! De onzekerheid sloeg bij mij toen ook direct toe... angst dat het weer fout kan gaan. De echo is voor de plaats bepaling.. het zit dus op de goede plek. Met 5 weken zien ze inderdaad verder niet veel meer.. en dat maakt ook weer onzeker. Inmiddels ben ik zwanger van ons 4e kindje! Alle 4 na de bbz, dus het kan! Vertrouw erop dat het goed komt.
  • Rapporteren
Ina90
2 maanden geleden
Ik snap je bezorgdheid wel ik heb het zelfde ook gehad toen ik net zwanger was van mijn dochter, kwam doordat de bevruchting later is geweest dan we dachten en heb een mooie gezonde prinsesje van nu 20 maanden☺️ Ik heb mijn eerste echo Van haar toegevoegd hopelijk heb je er wat aan..🙂
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Hier hetzelfde! Vorige week echo gehad en terug gezet na 4 a 5 weken. Was ook alleen een ringetje te zien, maar dat was passend bij zoveel week! Ik ga morgen heen voor de tweede echo🙈 Ik had zo’n vroege echo omdat ik last had van bruin bloedverlies, dus morgen zal er meer duidelijkheid komen! Ten eerste of het vruchtje er nog zit en hoever het gegroeid is! Heel spannend in ieder geval en ik snap je bezorgdheid, maar bij zulke vroege echo’s is er nog gewoon weinig te zien!
  • Rapporteren
Lisa23
2 maanden geleden
Bedankt voor jullie berichtjes, Gisteren laat gebeld door de gynaecoloog, hij had nog eens naar de echo gekeken en twijfelt of het toch niet weer een bbz is??? Nou echt schiet mij maar lek? De verloskundige zei dat het er goed uitzag en er was een kleine vruchtzakje te zien? Hcg 2160 en nu wordt ik gebeld Morgen weer bloedprikken en echo Pfffffffff snap er niks van
  • Rapporteren
Run2020
2 maanden geleden
Ook met 5 weken echo gehad. Hier was weinig op te zien, behalve een ring. Moet met 7 weken terugkomen.
  • Rapporteren
Run2020
2 maanden geleden
Reactie op Lisa23
Bedankt voor jullie berichtjes, Gisteren laat gebeld door de gynaecoloog, hij had nog eens naar de echo gekeken en twijfelt of het toch niet weer een bbz is??? Nou echt schiet mij maar lek? De verloskundige zei dat het er goed uitzag en er was een kleine vruchtzakje te zien? Hcg 2160 en nu wordt ik gebeld Morgen weer bloedprikken en echo Pfffffffff snap er niks van
Jeetje, dat is ook niet prettig zeg. Wat een onzekerheid. Heel veel succes morgen!
  • Rapporteren