10 Reacties

4 maanden geleden

Dat is echt heel vervelend heel veel sterkte

4 maanden geleden

Wat een ramp zeg, vreselijk voor jullie. Machteloos snap ik zo. Jeuk is erger dan pijn zeggen ze. Weet ik zelf uit ervaring helaas. Volg je gevoel . Wens jullie heel veel sterkte. Zelf geholpen door dermatoloog Mw Kentie UMCU en jeukvrij. Wellicht heb je er iets aan.

4 maanden geleden

Reactie op Carom88

Wat een ramp zeg, vreselijk voor jullie. Machteloos snap ik zo. Jeuk is erg ...
Bedankt voor de tip. Ga ik opschrijven. Wat super dat je er vanaf bent!

4 maanden geleden

Wat heftig zeg! Ik volg al een tijdje Laura Rebel op instagram, zie haar website laurarebel.nl Zij heeft ook een speciaal programma voor kids. Wie weet kan zij wat voor jullie betekenen! Veel succes. 🤍

4 maanden geleden

Reactie op Mnk_2020

Wat heftig zeg! Ik volg al een tijdje Laura Rebel op instagram, zie haar we ...
Bedankt voor de tip!

4 maanden geleden

Volgens mij heeft het diakonessehuis een allergiecentrum speciaal voor kinderen met een allergie, astma én eczeem. Ik verwacht dat zij zeker iets meer voor je kunnen betekenen. Ik verwacht dat zij je serieuzer nemen in de link tussen eczeem en voeding, want als het zo erg is kan ik me haast niet voorstellen dat er niks met voeding (of natuurlijk een andere allergeen) te verbeteren is… succes!! 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Ninanienke

Volgens mij heeft het diakonessehuis een allergiecentrum speciaal voor kind ...
Bedankt ik ga daar naar kijken.

4 maanden geleden

Ons zoontje had ook eczeem. Sinds verhuisd naar nieuwbouw nergens last van. Hij had last van de schimmel in ons oude woning

4 maanden geleden

Reactie op Massalief

Ons zoontje had ook eczeem. Sinds verhuisd naar nieuwbouw nergens last van. ...
Mijn dochter heeft constitutioneel eczeem.

4 maanden geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Mijn dochter heeft constitutioneel eczeem.
De meeste mensen weten niet wat dat is... ze probeert te helpen door een out of the box oplossing, wat bij hun t probleem bleek. Als ze niet waren verhuisd hadden ze ook gedacht dat het chronisch was🤷🏼‍♀️