37 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb compleet mama van davitamon dat zijn smelt tabletten. Heb ook vitamine c tabletten daar kan je gewoon op kauwen

4 jaar geleden

Ik herken het heel erg.. Sta echt als een of andere malloot te kokhalzen bij die pillen! Met de pil heb ik ook altijd al moeite, dus dit is echt een drama! Ik slik ze van compleet MAMA en die zijn zo groot.. Hoofd naar voren en dan ineens achteruit en slikken is de tip.. Helaas werkt ook dat amper, maar tot nu toe krijg ik ze redelijk weg.. Succes nog deze paar weken!

4 jaar geleden

Er zijn inderdaad zuigtabletjes, smelttabletjes, kauwtabletjes en volgens mij zelfs in poedervorm.

4 jaar geleden

Ik weet niet welk soort je hebt, maar als je gewoon tablet vorm hebt dan kan je ze gewoon fijnmalen ( bijv tussen 2 lepels) en door de vla/yoghurt/appelmoes of iets anders vloeibaar doen. Je hoeft ze niet per se heel in te nemen

4 jaar geleden

Reactie op Mandytjh

Ik herken het heel erg.. Sta echt als een of andere malloot te kokhalzen bi ...
Oh jij bent precies zoals ik dus. Zodra ze in mijn keel zitten blijven ze haken. Maar de weg naar mijn keel toe is een en al kokhalzen en dan ben ik er klaar mee. Ik wil echt op zoek naar kleinere of smelt tabletten. Als ik wat vind zal ik het mededelen bij je! We moeten nog wel wat weken namelijk!

4 jaar geleden

Reactie op Mvthul

Ik weet niet welk soort je hebt, maar als je gewoon tablet vorm hebt dan ka ...
Ik heb compleet mama van dr a Vogel geloof ik. Maar ik ga opnieuw op zoek bij de drogist want deze zijn zo groot als ibuprofen. Is niet normaal.

4 jaar geleden

Heb je al geprobeerd om de pillen te vermalen met een vijzel? Als je er wat wat water aan toevoegt dan kan je het drinken. Geen idee of het echt werkt hoor:-)

4 jaar geleden

Ik heb gewoon vitamine pilletjes met citroen smaak waar je op moet zuigen. Helemaal niet vies

4 jaar geleden

Ik kan het ook niet dus ik kauw ze snel tot kleine stukken en dan spoelen met veel water.

4 jaar geleden

Reactie op chantalllll

Ik heb gewoon vitamine pilletjes met citroen smaak waar je op moet zuigen. ...
Zijn dit vitamine pillen speciaal voor zwangeren?? Hoe heten die?

4 jaar geleden

Van davitamon hebben ze speciale zuigtabletjes voor zwangere vrouwen (met foliumzuur en vitamine d). Zijn niet heel groot (althans vind ik) en smelten weg met een pepermunt smaak

4 jaar geleden

Als je naar beneden kijkt terwijk je de pil wegslikt, gaat het veel makkelijker, ik heb er ook altijd problemen mee gehad maar op deze manier gaat het goed!

4 jaar geleden

Die van de Kruidvat eigen merk zijn erg klein! Dat is foliumzuur + vitamine D.

4 jaar geleden

Ik heb hier ook last van! Ik slik de Kruidvat foliumzuur pillen& die krijg ik weg. Ibuprofen doe ik door de helft, misschien dat een optie?

4 jaar geleden

Reactie op Bunnybaby

Zijn dit vitamine pillen speciaal voor zwangeren?? Hoe heten die?
Deze

4 jaar geleden

Reactie op Bunnybaby

Zijn dit vitamine pillen speciaal voor zwangeren?? Hoe heten die?
En die linkse

4 jaar geleden

Reactie op chantalllll

En die linkse
Dat gele potje

4 jaar geleden

Ik slik de foliumzuur van kruidtvat en geen extra vitamines omdat vitamine A niet goed is voor de baby.

4 jaar geleden

Reactie op chantalllll

Deze
Ja, die heb ik idd ook. Maar ik zou er graag iets van multi vitamine (voor zwangere) bij hebben, omdat mijn lichaam heel slecht vitamines opneemt uit voedsel.. En wil niet na de bevalling weer een wrak zijn..

4 jaar geleden

Ik slik nu al een tijdje van davitamon de foliumzuur met vitamine D.. ik heb ook altijd moeite met pillen.. maar deze slik ik zo weg..🙃 Wel vraag ik me af of deze voldoende is aangezien ze er ook een voorkopen met compleet mama plus met oa omega 3 visolie.. of maakt het niet uit 🙈🤔