60 Reacties Nieuwste boven Curanol...pilletjes in combinatie met de zalf👌🏽👌🏽werkt perfect...en de juiste voeding en drinken.
Lidocaine vaselinecreme halen bij de apotheek. Kan zonder recept. Verdooft een beetje en tegen de pijn en jeuk.
Reactie op Sanneb1986 Lidocaine vaselinecreme halen bij de apotheek. Kan zonder recept. Verdooft ...
Helaas helpt dit niet, heb dit al geprobeerd
Reactie op madame Curanol...pilletjes in combinatie met de zalf👌🏽👌🏽werkt perfect...en de ...
Waar kan je dit het beste kopen?
Heb je al een middeltje geprobeerd waar je ontlasting zachter van wordt? Lactulose werkte daarvoor goed bij mij. En gezond eten met veel vezels + veel drinken.
Reactie op Zahratii Waar kan je dit het beste kopen?
Bij Kruidvat helpt goed.
Ik zweer echt bij curanol zalf en pilletjes.. ik had er ook last van en na de bevalling was het helemaal vreselijk.. kruitvat verkoopt dit.. topspul!
Curanol pillen gebruiken samen met de curanol zalf! Werkt super.
Haha klinkt raar, maar spuit er neus spray op. Daar zit een bepaalde stof in wat de aambei weg trekt
Reactie op Emmas Mom Haha klinkt raar, maar spuit er neus spray op. Daar zit een bepaalde stof i ...
Klopt het vernauwd de bloedvaten waardoor er minder zwelling is. Echter is dit geen structurele oplossing.
Ik zou de huisarts even om raad vragen.
Wat je kunt doen om ze te voorkomen is een krukje of emmer voor de wc zetten. Hier zet jij je voeten op en zo blijf je even rustig zitten. Het ontlasten gaat dan veel makkelijker door de houding. Klinkt gek maar Google maar eens. Succes
Reactie op xMarx Curanol pillen gebruiken samen met de curanol zalf! Werkt super.
Heb het gekocht en ga het direct proberen!
Reactie op Chanti1310 Ik zweer echt bij curanol zalf en pilletjes.. ik had er ook last van en na ...
Ik heb het gekocht en ga het proberen hoop dat het helpt want het doet echt zoveel pijn en ze bloeden nu helaas ook dus echt elke beweging is teveel.
Reactie op Sesame Heb je al een middeltje geprobeerd waar je ontlasting zachter van wordt? La ...
Jaa ik heb dat ook gekregen maar ontlasting is nu weer normaal en nu heb ik juist meer klachten dan toen ik wat verstopping had echt raar
Reactie op Zahratii Waar kan je dit het beste kopen?
Ik had het bij de Kruidvat gekocht maar kan ook bij de Etos.
Reactie op madame Ik had het bij de Kruidvat gekocht maar kan ook bij de Etos.
Ik heb hem inderdaad bij de Etos gevonden heel erg bedankt ga het straks gelijk proberen
Elke dag een lepel lijnzaad werkt laxerend
A.Vogel Hamameliszalf werkt heel goed!
Reactie op Louisaatje A.Vogel Hamameliszalf werkt heel goed!
Oh ja en vasaline van te voren smeren, voor de ontlasting.