3 Reacties
één jaar geleden
Hier ook zo'n dame🫣 slaapt ook alleen bij ons in bed. Laatst geprobeerd om haar in haar eigen "grote meisjes" bed te laten slapen maar ik werd er verdrietig van dat zij zo verdrietig was🤦♀️ i know dit klinkt stom! Ik wil zo graag weer wat qualitytime in bed met mijn partner maar vind het ook nog oh zo fijn om haar lijfje tegen me aan te hebben. Volgens mij was ik er zelf nog niet aan toe, ze moet al zoveel en word zo snel groot🥺
Ik heb helaas geen tips, zoek zelf nog naar de golden one om ons allebei gelukkig te houden hihi!! Good luck mama💪🍀 ik denk alles wat je doet is goed, zolang je je er goed bij voelt💗
één jaar geleden
Reactie op Mayo35
Hier ook zo'n dame🫣 slaapt ook alleen bij ons in bed. Laatst geprobeerd om ...
Oh zo herkenbaar. Ergens geniet ik er ook van dat ze lekker naast me slaapt, maar dat zijn de momenten dat ze daadwerkelijk slaapt. Haar in slaap krijgen breekt me op, en de privacy mis ik ook of het lekker vroeg naar bed gaan en een serie kijken, het is voor ons nu echt tijd maar wil haar inderdaad ook geen verdriet doen dus ik hoop ook nog op de gouden tip om het voor ons beiden zo goed mogelijk zonder teveel strijd voor elkaar te krijgen. Hopelijk wordt hier nog nog een goede tip gedeeld 😍
één jaar geleden
Reactie op Mayo35
Hier ook zo'n dame🫣 slaapt ook alleen bij ons in bed. Laatst geprobeerd om ...
Haha hier ook. Ze kreeg een groot nieuw bed. Dat moest ze in slapen. Dus zij slaapt en ik vertrek naar beneden.. ik ga huilend in mijn bed liggen om half 12 omdat ze nog niet wakker is. Ik miste haar zo erg. Om 1uur werd ze huilend wakker, helemaal overstuur omdat ze alleen lag. Heb haar meteen bij mij genomen. Daarna wilde ze niet meer savonds in dat bed en was het slapen even drama omdat ze bang was alleen te zijn(ze liet me niet meer los). Dus ze was er net als mama (gelukkig) nog niet klaar voor.
Hier dus ook geen gouden tip. Maar wel een mama dat nog samen slaapt en met tijden ook er gek van wordt dat ze er 1.5uur naast niet liggen voordat ze slaapt(laatste dagen opeens hooguit 10 minuten). Trouwens mijn dochter praat goed, maar gevoelens uitspreken is nog te abstract. Huilen tranen is verdrietig, maar wat het nou precies is, dat kan ze niet verworden, zijn ze ook wel klein voor. Hier komt over 2.5 maand nummer 2 erbij. Dus dan lig ik met 2 kindjes waarschijnlijk(hoe dat gaat ben ik ook benieuwd naar)