12 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou niks terug betalen. Ze heeft hem aan de deur gezien en is akkoord gegaan. Het gaatje kan er zowel ingekomen zijn voor in de auto te leggen. Als ze garantie wilt, moet ze maar een nieuwe kopen ipv tweedehands 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Ik zou het erbij laten. Ze is toch akkoord gegaan toen ze wegging? Dan had ze de kinderwagen moeten laten staan! Sommige mensen willen alles (bijna) gratis hebben maar het liefst moet het dan wel helemaal nieuw zijn. Kan ik persoonlijk heel slecht tegen😅

2 jaar geleden

Erbij laten! Er zijn mensen die al-tijd wat vinden. Wat je zegt, dan had ze de wagen maar niet mee moeten nemen. Jammer dan! Als ze het echt zo’n probleem vindt, brengt ze het toch naar je terug? Voor haar misschien wel 10 anderen. Vervelend joh, zo’n ervaring! Succes er mee!

2 jaar geleden

Niet doen hoor! Ze gaat tot 2 keer toe akkoord en nu opeens niet meer. De deal is al gesloten. Dus gewoon er bij laten 😊

2 jaar geleden

Nee hoor. Dan had ze meteen niet akkoord moeten gaan, niet achteraf zeuren! Gewoon hierbij laten 🙂

2 jaar geleden

Zegge dat ze geen nieuwe wagen koopt, ze had ook de keus gehad om hem alsnog te laten staan en dat heeft ze niet gedaan. Dus is ze alsnog akkoord gegaan en naar huis gereden.

2 jaar geleden

Inderdaad , ze heeft hem gezien voor ze betaald heeft , wie weet zit er een gaatje in door haar voor minder te betalen 🤔 niets terug betaln

2 jaar geleden

Zoals de rest ook zegt, lekker laten. En als ze lastig gaat doen, gewoon blokkeren hoor. Ze had em aan de deur ook helemaal kunnen nakijken waar je bij was. Zo achteraf roept bij mij vraagtekens op 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Lekker laten doen. Had ze m gewoon meteen moeten laten staan.

2 jaar geleden

Je hebt niets verkeerds gedaan en kan er niets aan doen. Beschadigingen zijn er sowieso nou eenmaal vaak bij 2e hands spullen. Zij is zelf, nadat ze over dat gaatje begon alsnog akkoord gegaan en vertrokken, dan had ze hem moeten laten staan hoor! En ook niet schuldig gaan voelen straks, is écht niet nodig!

2 jaar geleden

Ze koopt iets 2e hands.. kan soms zijn dat er mini beschadigingen zijn die zo wel de koper als verkoper pas later zien. Als ze t gezien heeft toen ze hm inladen dan was toen t moment geweest voor haar om te zeggen "nee ik wil hm niet daar mee". Ze heeft toen besloten om hm mee te nemen. Dus pech nu is het te laat. Je kan om je eigen gevoel te sussen nog 1 euro terug betalen. Maaar zou t daar bij laten. Je bent t haar niet verschuldigd

2 jaar geleden

Ik zou gewoon niet meer reageren. Houdoe en bedankt!