Heyy allemaal,
Ik heb jullie advies nodig.
IK heb een kinderwagen verkocht en had er bij staan dat hij nog heel netjes is. (Dat is hij ook) je kan niet eens aan de bekleding zien dat hij gebruikt is enz. en we hadden een prijs afgesproken en dat was allemaal prima en ze ging akkoord met de koop en ze had de wagen in de auto gedaan en toen belde ze weer aan met de aankondiging dat hij beschadigd is dus ik liep met haar mee en zag inderdaad een klein gaatje in het boodschappen mandje dit is mij zelf nooit opgevallen en ze begon er over dat ze er minder voor wou betalen, ik heb toen gelijk aangegeven dat dit mij nooit was opgevallen en heb er gelijk bij gezegd dat ik hem al voor een lagere prijs weg doe dan wat ik er voor wou en dat hij al heel goedkoop weggaat dus dat ik er niet akkoord mee ging en ze vond het jammer maar het was oké en ze ging weg.
Nu stuurt ze weer of ik bedrag wil over maken omdat hij dus licht beschadigd is.
Wat moet ik nu?
Ik had heus wel een gedeelte terug betaald als het echt een hele erge beschadiging was of iets waar je elke dag last van hebt of ziet.
Maar dat is niet zo het is echt een mini gaatje en vind eigenlijk dat als ze het echt niet goed had gevonden dat ze dan niet met de wagen naar huis moest gaan en had moeten zeggen ik ga er niet akkoord mee.
Moet ik haar uit fatsoen toch een gedeelte terug betalen of het gewoon er bij laten?