5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Bellen kan geen kwaad.. je situatie uitleggen en langs gaan.. gewoon voor je eigen gemoedsrust.. Volgens mij mogen en kunnen kinderen onder de 6 jaar geen hoofdpijn krijgen.. Dus of dat helemaal klopt wat hij zegt weet ik niet.. Gewoon even laten checken

茅茅n jaar geleden

Je kunt altijd bellen. Als ze er noodzaak in zien dan laten ze je wel komen. Succes met de laatste loodjes en beterschap voor je zoon馃崁

茅茅n jaar geleden

Als hij zegt hoofdpijn te hebben, zeker even bellen om te overleggen. Mijn zoontje zei dat laatst ook (had wel koorts erbij) maar we moesten wel komen om hem te checken. Was uiteindelijk niks aan de hand, maar liever het zekere voor onzekere 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik zou bellen en afspraak maken. Kan nooit geen kwaad...

茅茅n jaar geleden

Het amandelen verhaal herken ik wel. Heb een echt KNO patientje hier. Ze kan niet door neus ademen. Kwijlt gigantisch en snurkt als volwassen vent. Ze staat op wachtlijst om amandelen er uit te halen. Als je wakker is niet veel aan de hand. Met liggen begint het feest. Ze is ook veel wakker. Je kan altijd laten checken, maar als dit het issue is dan ben je er niet zomaar vanaf is mijn ervaring.