Mijn zoontje van 2,5 jaar is nu voor de tweede keer in de nacht erg onrustig. Hij klinkt kortademig en lijkt te willen overgeven maar er komt niks eruit. Ook heeft hij last van diarree. Hij heeft zelf aan pijn aan zijn hoofd te hebben. Hij heeft geen verhoging en overdag heeft hij nergens last van.
Ik wil al een tijdje zijn amandelen laten checken ivm veel kwijl, ademen door de mond en snurken. Dit heb ik uitgesteld omdat ik de 12de uitgerekend ben en het niet echt een probleem leek te zijn.
Nu ik maandag gestript word krijg ik een beetje paniek. Ik ben nu bang dat mijn zoontje een virus heeft wat overgebracht kan worden op de straks pas geboren baby.
Mijn vriend vind het zinloos om naar de huisartsenpost te gaan aangezien onze zoontje overdag zich goed voelt en daarmee niet ernstig ziek is. Met andere woorden ze zullen ons toch alleen maar het advies geven om een zetpil te geven en om het in de gaten te houden.
Zelf merk ik dat ik door de hormonen en zwangerschap me nog veel meer zorgen maak dan normaal waardoor ik nou niet zo goed kan beslissen wat ik met mijn zieke kind ga doen. Klinkt super stom maar ik trek nu alles in twijfel en ben nu erg goed in het bedenken van de slechtste scenario鈥檚.
Als ik Google met de symptomen word ik niet veel wijzer. Herkent iemand dit? Zal ik nou wel of niet naar de huisartsenpost gaan? Alvast bedankt.馃檹馃従