15 Reacties
één jaar geleden
Hier ook hetzelfde probleem. Dochter is ook van oktober 2020. Ik ga nu elke avond met haar in ons bed leggen en als ze eenmaal slaapt leggen wij haar in der eigen bed en slaapt ze de hele nacht door. Dit is zeker al zo’n 1.5 maand aan de gang… Dit is de enige manier om haar te laten slapen nu
één jaar geleden
Reactie op Lynnm
Hoe lang slaapt ie overdag?
1u of niet. Ook daar is hetzelfde probleem, maar dat is nog te doen. Alleen die avonden zijn echt killing.
één jaar geleden
Reactie op CelineKamphuis
Hier ook hetzelfde probleem. Dochter is ook van oktober 2020. Ik ga nu elke ...
1,5 maand😭😱 ik word na 1 week al gillend gek.
één jaar geleden
Reactie op xbabyboy2020
1,5 maand😭😱 ik word na 1 week al gillend gek.
Ja snap ik , wij weten ook niet wat we anders kunnen doen dit is de enige manier dat ze op tijd en zonder moeite gaat slapen
één jaar geleden
Reactie op CelineKamphuis
Ja snap ik , wij weten ook niet wat we anders kunnen doen dit is de enige m ...
Groot gelijk! Hoop dat het bij jullie ook zo over is🤞🏻
één jaar geleden
Niet dat je er nu iets aan hebt maar wij zitten er ook al 5 weken mee. Hysterie als onze dochter moet gaan slapen en ze houdt het heel lang vol. Het is ook begonnen zonder aanleiding en we hebben ook al veel avonden met onze handen in het haar gezeten: zijn dit helemaal niet gewend. We proberen vast te houden aan het slaapritueel en haar zo min mogelijk uit bed te halen (nog wel babybedje, dat scheelt). Het lijkt nu wat beter te gaan en we zijn er achter dat ze het vooral doet als ik haar naar bed breng ipv mijn man. Verlatingsangst ding misschien?
één jaar geleden
Ik begreep dat kinderen tot 3 nog echt de begrenzing nodig kunnen hebben v een ledikant, dit omdat ze nog niet om kunnen gaan met ‘ onzichtbare grenzen’ en dit heel onrustig maakt. Weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie is en zal bij elk kind anders zijn maar hoor v veel slaapcoaches dat kinderen daarvoor beter niet naar een peuterbed kunnen gaan ivm veel slechter gaan slapen. En dat veel ouders hier te vroeg aan beginnen.
één jaar geleden
Reactie op liz6666
Ik begreep dat kinderen tot 3 nog echt de begrenzing nodig kunnen hebben v ...
Wij hebben hem weer in zijn ledikant gelegd ondanks dat hij eruit kan klimmen. Na een hoop drama wel in slaap gevallen.
één jaar geleden
Reactie op Bloem43
Hier wordt zoontje ineens wakker in de vroege ochtend. Helemaal overstuur, ...
Misschien dromen? Ik denk dat hier verlatingsangst meespeelt.
Als hij eenmaal slaapt is het goed en wij mogen als we vrij zijn ook regelmatig uitslapen (tot 08.30)
één jaar geleden
Reactie op ROOS-28
heeft het nieuwe bedje een bed hekje? mijn zoontje had dit dus ook toen we ...
Ik weet niet wat het is geweest. We hebben het Bedhek juist weggehaald omdat hij er overheen klom. Sinds 2 dagen is het drama voorbij en slaapt hij weer in zijn grote bed.