243 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een rompertje cadeau gegeven en daar stond op 'deze is voor bij opa en oma' :)

4 jaar geleden

Ik heb op de website kimmmies de cadeautjes gekocht. Een aantal kraskaarten en bijvoorbeeld voor mijn ouders een klein doosje waar een hartje in zit met een briefje waar de de volgende tekst in staat: Er groeit een klein hartje in mij, jullie worden opa en oma!

4 jaar geleden

Wij gaan het ook zaterdag vertellen. Wij hebben boeken gekocht. Het grote voorleesboek voor opa/oma.

4 jaar geleden

Wij hebben een foto van de kinderen, met cijferballonnen, en dan bij nr 4 een bordje met oktober 2020 🥰 Maar als het je eerste kindje is is een rompertje met de tekst oktober 2020 wel leuk toch?

4 jaar geleden

Reactie op Liesss-24

Ik heb op de website kimmmies de cadeautjes gekocht. Een aantal kraskaarten ...
Suoer leuk! Ik had ook al van die krasloten op internet voorbij zien komen ☺️

4 jaar geleden

Zo hebben wij het aangekondigd aan onze ouders. Totaal niet verwacht (dachten dat de hond in het lijstje op een foto zou staan haha!

4 jaar geleden

Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd. Ik maak voor hen een fotoboekje met foto’s van vroeger tot nu. Op de laatste pagina plak ik een foto van de echo. Ik ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren!!

4 jaar geleden

Reactie op deems-24

Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd. Ik maak voor hen een fotoboekje met foto ...
Ahw, vast heel verrast! Super leuk idee☺️❤️

4 jaar geleden

Reactie op Mvs2409

Zo hebben wij het aangekondigd aan onze ouders. Totaal niet verwacht (dacht ...
Hahaha die bedoelde ik idd! Leuk!! ☺️

4 jaar geleden

Wij gaan het vrijdag vertellen. Zooooooo zenuwachtig!!

4 jaar geleden

Wij gaan het vrijdag vertellen. Zooooooo zenuwachtig!!
Gaan jullie er nog wat speciaals van maken? Ik heb er vooral heeeel veel zin in! Mijn werkgever weet het al en misschien heel stom om te zeggen maar dat vond ik heeel spannend..

4 jaar geleden

Ik ben zo verliefd op onze aankondiging.. vind hem persoonlijk echt super super super super leuk! Wij hebben het van de week bekend gemaakt ! ❤

4 jaar geleden

Rompertjes van Alie Express (had ik al n tijdje in huis) en doosjes en vloeipapier van Hema

4 jaar geleden

Mijn ouders weten het al.. mijn opa en oma stuur ik een kraskaart waar op staat: Krassen voor geluk Onder het kraslaagje staat dan dat ik zwanger ben. Ik doe er dan ook een foto van de echo bij.. Voor social media gaan we een foto van mijn buik maken met een bord ernaast; deze zomer laat ik mijn buikje staan.

4 jaar geleden

Bij de Hema hebben ze glitter gel pennen. Wij hebben rompertjes gekocht en met die pennen erop gezet Baby Meier oktober 2020. In een leuk klein verpakking tasje met wat vrolijke glitters en confetti Erin. Klaar!

4 jaar geleden

Kan de foto niet draaien, maar we hebben aan alle opa's&oma's (gescheidem ouders) een houten doosje gegeven. Van de buitenkant gewoon simpel en niets verhullend.. binnen in het grote nieuws! Bij allemaal erg goed in de smaak gevallen😁 Voor de ooms had ik een slabber met :"met zo stoer als mijn oom"

4 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste een bos bloemen gedaan met sokjes erin met opa en oma dit zodat ze echt even goed moesten kijken haha! Sokjes hadden we bij de Jola gekocht en dan het plastic erin laten zitten. Was echt super leuk en ze waren daardoor echt verrast. Deze ronde hebben we het de ouders gewoon verteld en naar de rest nemen we onze zoon mee met een shirtje aan grote broer🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op MarissaA

Ik ben zo verliefd op onze aankondiging.. vind hem persoonlijk echt super s ...
Zo leuk dit!!

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Gaan jullie er nog wat speciaals van maken? Ik heb er vooral heeeel veel zi ...
Helemaal niet stom hoor. Dat vond ik ook heel spannend.

4 jaar geleden

Bij de Hema hebben ze een leuk koffertje van Jip en Janneke voor 5 euro en daarin wat dingetjes gedaan! De (stief)kinderen hebben wij het verteld door middel van toetje op tafel.... en daarna roze muisjes en blauwe muisjes als dressing op tafel.... het kwartje viel gelijk Maar er kwam wel een stilte... :-)