243 Reacties

3 jaar geleden

Onze hond heeft t aangekondigd

3 jaar geleden

Wij hebben vorige week deze foto op social media gezet. Familie en goede vrienden hadden we het daarvoor al persoonlijk verteld.

3 jaar geleden

Wij hebben het met deze paastak bekend gemaakt. Nu 11+5.

3 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt 😁 over een paar dagen geven we dit aan onze ouders en schoonouders, in cadeaupapier.

3 jaar geleden

Wij hebben deze aan de ouders van mijn partner geven. En voor Facebook maak ik een foto met wat spullentjes die we hebben besteld.

3 jaar geleden

Deze word die van ons! Heb pas op 13 weken mijn echo (28/04) en dan zetten we deze op sociale media. De ouders en broers en zussen weten het al van de vorige echo op 7+3 😁

3 jaar geleden

Wij hebben een kaartje laten drukken en per post naar dichte vrienden en familie gestuurd. Heel leuke reacties op gehad! En op de achterkant de echo en onze namen!

3 jaar geleden

Met 7 weken hebben wij het bekend gemaakt. Nu inmiddels 13 weken 🤰. In blijde verwachting van ons 4de kindje 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Loveallmykids

Met 7 weken hebben wij het bekend gemaakt. Nu inmiddels 13 weken 🤰. In bl ...
Hoe hebben jullie het de andere kinderen verteld?

3 jaar geleden

Reactie op Bekkeltje

Hoe hebben jullie het de andere kinderen verteld?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgende week heb ik ook mijn termijnecho en ik wilde vragen of ik n de echo een stukje mag filmen en dat ze dan de namen van mijn kinderen noemt en verteld dat mama een baby in de buik heeft. Als ik thuis dan laat ik ze het filmpje zien. Wilde ook nog cupcakes met muisjes ofzo erbij serveren om het leuk en feestelijk te maken. Maar misschien dat andere moeders nog leukere ideeën hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Ramiertje

Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgende week heb ik ook mijn termijnecho en ...
Ook super leuk om te filmen. Ik heb morgen mijn termijn echo en willen het weekend de kinderen (10, 7 en 4 jaar) vertellen dat ze nog een broertje of zusje krijgen.

3 jaar geleden

Opa en oma moesten even goed kijken wat er nou op die meegebrachte taart stond! 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Ramiertje

Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgende week heb ik ook mijn termijnecho en ...
Ik heb 2 zoons van 6 en 9. Wij hebben het fotootje van de echo laten zien en gevraagd of ze wisten wat dat was. Ze zeiden al vrij snel dat het een baby in de buik was, maar toen ik vroeg waarom ik die dan liet zien, dacht de oudste dat dat van hem was toen hij nog in mijn buik zat. Toen vertelde ik dat de foto op die dag was gemaakt, toen kwamen 101 familieleden voorbij met de vraag of die een baby kregen (incl. oma 🤣). Uiteindelijk hebben we ze gezegd dat ze naar de naam op de foto moesten kijken en toen waren ze superblij dat ze een broertje of zusje zouden krijgen! Daarna kwamen alle leuke vragen van een 9-jarige 🙈🤣

3 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Deze word die van ons! Heb pas op 13 weken mijn echo (28/04) en dan zetten ...
Leuk! Tip: even 1 M bij “comming” weghalen. Je schrijft “coming soon”

3 jaar geleden

Dit was de onze voor social media :)

3 jaar geleden

Wij gaan het op deze manier op Facebook zetten als ik voor bij de 12 weken ben

3 jaar geleden

Wij hadden met bijna 14 weken de echo. Dus ook het geslacht al te horen gekregen. We hebben gezegd tegen grote zus dat we foto's gingen maken zoals elk jaar. En daar het moment vastgelegd dat we de echo foto lieten zien en haar vertelde dat haar droom om grote zus te worden uitkwam omdat er een baby in de buik zat. Die lach op de foto is onbetaalbaar! Deze foto hebben we dan ook als aankondiging op social media gebruikt.

3 jaar geleden

Ivm corona toch veel via de app moeten doen. Dua deze foto gestuurd. Mijn vriendinnen heb ik het verteld tijdens het videobellen. Een shirt gedragen met daarop: it's not a foodbaby

3 jaar geleden

Reactie op rosie88

Jullie maken het allemaal wel vrij vroeg bekend vind ik. Wachten jullie nie ...
Ik heb het meteen tegen mijn grootouders en mijn vriend zijn ouders verteld na de positieve test.. toen was ik 4-5weken ver. De rest van de familie heb ik het verteld na eerste echo waarbij een kloppend hartje te zien was op 6+4. De rest van de wereld mag het pas weten na een positieve nipt test waarbij ik ineens naar buiten breng wat het geslacht is😄 Er zijn mensen die het veel vroeger al op social media zetten, daar ben ik zelf niet zo voor.. maar ach, iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen! Kan op 20weken ofzo nog steeds mislopen.. je kan het ook moeilijk geheim houden tot na de geboorte he😅

3 jaar geleden

Rompertjes gekocht / kaartjes gekocht. Kaartjes doen we bij sommige familieleden in de brievenbus en sommige geven we een rompertje.