243 Reacties

4 jaar geleden

Zo!!!🥰

4 jaar geleden

Wij zetten het morgen op social media. Dan 12 weken en afgelopen vrijdag goede uitslag van de NIP test binnen gekregen. Alle familie en vrienden hebben we het afgelopen week verteld. (Schoon)ouders, broers/zussen waren al even op de hoogte. Veel plezier allemaal met het delen van dit geweldige nieuws ❤

4 jaar geleden

Wij doen het op deze manier (foto pinterest)

4 jaar geleden

Wij hebben thuis een bedrijf met veel trekkers. Dus deze foto stond bij ons centraal. Onze ouders kwamen toevallig bij elkaar op visite en toen kwamen wij daar het nieuws vertellen dmv deze foto (en op de achterzijde oktober 2020 met twee voetjes). We vertelden verder niets maar keken of ze de boodschap begrepen. Ditzelfde bij broertjes en zusje gedaan (maar dan via facetime, vanwege Corona). Vanmorgen bij opa&oma en oma geweest en het in de tuin verteld. Erg leuk allemaal. Wel bizar om afstand te houden met dit leuke nieuws, maar gelukkig hebben we FaceTime!😁

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag deze foto op Social media gezet 😍

4 jaar geleden

Wij zetten het morgen op social media. Dan 12 weken en afgelopen vrijdag go ...
Heb je het persoonlijk verteld of via de tel? Ik ben 12w deze vrijdag en heb het nog niet verteld. Ook met de corona durf ik niet op bezoek gaan bij beide ouders.. en videobellen vind ik niets want we wonen heel dichtbij ze.

4 jaar geleden

Heb je het persoonlijk verteld of via de tel? Ik ben 12w deze vrijdag en he ...
Wij zijn langs onze broers en zus langs gegaan met een blaadje. Waarop stond helaas geen knuffels nu maar wel goed nieuws! Met een pijltje naar beneden en dan lieten we een echo foto zien. Alleen uhh ze waren zo enthousiast dat ze alsnog naar buiten kwamen en ons een hele dikke knuffel gaven😅 Maar dat vond ik dan toch iets persoonlijker dan via de telefoon.

4 jaar geleden

Wij hebben het na de 12 weken echo zo bekend gemaakt!😍😍 Papa, Mama en baby Nijntje😃 #uitgerekend14Oktober2020💜💙

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Wij zijn langs onze broers en zus langs gegaan met een blaadje. Waarop ston ...
Oh oke leuk! Wij zijn ook van plan iets te gaan afgeven ik wacht alleen nog even ermee hihi. Ik zie dat je ook van 96 bent, ik ook!

4 jaar geleden

Heb je het persoonlijk verteld of via de tel? Ik ben 12w deze vrijdag en he ...
Voor de corona toestand hadden we het aan onze ouders en broers/zussen al verteld. Daarna veel familie video bellen, soms met meerdere tantes tegelijk, ook erg leuk! Maar het allerfijnste is in levende lijve, maar dat kan helaas niet. Ik zou als ik jou was gewoon video bellen of er heen gaan en een raambezoek brengen. Veel plezier iig met het vertellen 😊 en geniet van je zwangerschap

4 jaar geleden

Voor de corona toestand hadden we het aan onze ouders en broers/zussen al v ...
Dankjewel! Vind het onpersoonlijk dan naar de ouders toe.. want we hebben slabbers gekocht die we dan zouden geven.

4 jaar geleden

Ik ga voor mijn vrienden een soort pubquiz maken via Kahoot! En dan als laatste vraag: wie is er zwanger? Met maar 1 antwoord mogelijkheid.

4 jaar geleden

Oh oke leuk! Wij zijn ook van plan iets te gaan afgeven ik wacht alleen nog ...
Jah klopt! Wanneer ben jij uitgerekend? Ik 23 okt. Heb je al een idee wat je wilt gaan geven? Staan genoeg ideeën hier! 😊

4 jaar geleden

Dit was onze bekend maken met de volgende tekst. Je kan me nog niet zien Je kan me nog niet horen. Ik word ongeveer eind oktober geboren. 🤰❤️

4 jaar geleden

Zo hebben wij het bekend gemaakt. 💖💙

4 jaar geleden

Wij hebben het met deze foto bekend gemaakt. Super leuk😍 succes allemaal. Groetjes van ons.

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Jah klopt! Wanneer ben jij uitgerekend? Ik 23 okt. Heb je al een idee wat j ...
Ja we hebben slabbers met tekst erop besteld. Zijn van plan dat gewoon te geven. Ik de 30e.

4 jaar geleden

Ik ga deze foto rondsturen. En een foto van mijn dochter met een boek waarop staat dat ze grote zus wordt. Dus moet wel duidelijk zijn lijkt mij. Wel raar, maar kan én mag even niet anders.

4 jaar geleden

Ja we hebben slabbers met tekst erop besteld. Zijn van plan dat gewoon te g ...
Leuk!

4 jaar geleden

Net verteld. Ow wat waren we zenuwachtig. Familieleden wisten het al vanaf het begin. Wij korfballen allebei en vonden het op deze manier leuk.