243 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Ohana6

Ik ga deze foto rondsturen. En een foto van mijn dochter met een boek waaro ...
Verkoopt Zeeman dat mutsje en rompertje nog?

4 jaar geleden

Wij hebben het zo bekend gemaakt aan iedereen馃

4 jaar geleden

Dankjewel! Vind het onpersoonlijk dan naar de ouders toe.. want we hebben s ...
Ja ik denk dat het de aankomende tijd niet anders is en weet niet hoe lang je anders wil wachten dus zit er niks anders op dan het toch op een van die manieren te vertellen

4 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan

4 jaar geleden

Reactie op Jessica 5

Wij hebben het zo gedaan
Super leuk! Wij doen het ook met onze hond.. ik heb erbij gezet: ik dacht dat ik jullie baby was馃檲馃槀

4 jaar geleden

Reactie op s-1

Super leuk! Wij doen het ook met onze hond.. ik heb erbij gezet: ik dacht d ...
Tof eh dat staat ook op zijn T-shirt die hij aanheeft 馃榿馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Jessica 5

Tof eh dat staat ook op zijn T-shirt die hij aanheeft 馃榿馃ぃ
Oo ja! Ik zie het! Super leuk

4 jaar geleden

Reactie op Jessica 5

Tof eh dat staat ook op zijn T-shirt die hij aanheeft 馃榿馃ぃ
Ik deel die van mij volgende week wel even als ik het heb doorgestuurd naar iedereen

4 jaar geleden

Verkoopt Zeeman dat mutsje en rompertje nog?
Hier in het Noorden nog wel.

4 jaar geleden

Dit keer iets simpeler. In december een miskraam gehad met bijna 14 weken, toen was het al op Facebook 'groots' gedeeld met een foto van mijn dochter die het nieuws aankondigde. Dit keer doen we het met deze foto van dit zelfgemaakte rompertje.

4 jaar geleden

Nog een mogelijk ideetje. Iedereen vond dit super tof.

4 jaar geleden

Dit is die van ons. Ivm Corona helaas niet iedereen bij langs kunnen gaan, dus deze foto gestuurd 馃槉

4 jaar geleden

Wij hebben deze geplaatst met de tekst. Ik was hun eerst wonder nu krijgen papa en mama een tweede donder 馃グ

4 jaar geleden

Wij hebben wel nog de naaste familie kunnen inlichten. Daarna voor vrienden en verdere familie volgend bericht

4 jaar geleden

Wij hebben gisteren onze aankondiging gedaan op sociale media 馃槉

4 jaar geleden

Hand picked for earth by your big sister in heaven 馃挋 16 weeks pregnant of our Rainbowbaby 馃寛

4 jaar geleden

Wij hebben het mijn familie 'verteld' tijdens een cadeauspel, een grote doos met ballonnen en kaart met 12wk echo ingepakt. Niemand wilde het hebben omdat ze dachten dat het een lege doos was 馃ぃ En mijn schoonouders een fotolijstje gegeven met de echo er in, die wonen dichterbij en zagen elke dag dat ik zo misselijk was 馃槄