243 Reacties

4 jaar geleden

Aangezien mijn vader én schoonmoeder in oktober 65 worden.. lijkt het me heel leuk om dit rompertje te geven als aankondiging😍

4 jaar geleden

Wij hebben 9,5 week geleden een miskraam gehad bij 8+3 en zijn nu weer 5,5 week zwanger 🙈 vorige keer allemaal leuke spulletjes gegeven maar die liggen er dus al, dit keer gewoon wat kleins ❤️

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Wij hebben 9,5 week geleden een miskraam gehad bij 8+3 en zijn nu weer 5,5 ...
Wat fijn dat het weer zo snel gelukt is en hopelijk gaat het deze keer helemaal goed ☘️ had je de vorige keer wel al een echo gehad?

4 jaar geleden

Ik had dit in de “babykamer” neergelegd en m’n schoonouders naar boven mee gelokt met de smoes dat we een nieuwe kast hadden gekocht die we wilde laten zien..

4 jaar geleden

Reactie op Floortje1994

Ik had dit in de “babykamer” neergelegd en m’n schoonouders naar boven mee ...
Leuk idee zeg! Die heb ik nog niet gehoord 🥰

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Wat fijn dat het weer zo snel gelukt is en hopelijk gaat het deze keer hele ...
Ja 2 echo’s met kloppend hartje, het vruchtzakje was veel te klein, heb ik ook een topic over geopend, hoop dat niemand anders dat meemaakt maar zo wel dan is er in ieder geval iets over te vinden 🙈

4 jaar geleden

Wij hebben voor de opa's en oma's een nijntje boekje gekocht en daar een verhaaltje ingeschreven dat ze voorlopig nog aan ons zoontje mogen voorlezen. Maar in oktober aan beide kindjes. Omdat ze dan samen komen logeren. M'n zusje zie ik niet zoveel dus die hebben we een doos donuts opgestuurd met een tekst over dat zijn mama niet als enige met een dikke buik wilt rondlopen tot oktober dus dat ze maar lekker veel moet eten de komende tijd. 😊. Voor vrienden en kennissen gaan we een foto van ons zoontje maken als bakker / kok (omdat hij het heel leuk vind om te helpen met koekjes bakken en koken) met de tekst recipe for A big brother. Zag hem op pinterest staan en vond hem zo leuk! En tijdens de familiedag over 2 weken doen we hem een shirt aan met big brother erop. Dit zal een dag zijn voor we het verder bekendmaken. Maar fan weer de familie het inmiddels wel 😊

4 jaar geleden

Reactie op deems-24

Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd. Ik maak voor hen een fotoboekje met foto ...
Oooh super leuk, benieuwd naar hun reactie!! Wordt het hun eerste kleinkind?

4 jaar geleden

Ooms en tantes hebben wij donuts gegeven met een tekst erin. Oma kreeg een thee lepeltje met hallo oma Andere oma hebben we de hond de brievenbus laten apporteren met een envelop met een romper er in Oude oma kreeg een doosje met een mutsje, dacht dat het het verkeerd was 🤣 papa zelf zat aan zijn lievelings gebak toen hij zag dat er onder " hallo papa" stond

4 jaar geleden

Jullie maken het allemaal wel vrij vroeg bekend vind ik. Wachten jullie niet tot de 12 weken?

4 jaar geleden

Reactie op rosie88

Jullie maken het allemaal wel vrij vroeg bekend vind ik. Wachten jullie nie ...
Wij doen opa/oma’s na 8 weken, rest van de familie/wereld pas na 12 weken.. ❤️

4 jaar geleden

Reactie op rosie88

Jullie maken het allemaal wel vrij vroeg bekend vind ik. Wachten jullie nie ...
12 weken is tegenwoordig ook zo’n getal. Lekker doen waar je je zelf goed bij voelt. Bij een 1e goede echo is de kans op een miskraam al zo ontzettend verminderd. Het kan altijd, gedurende de hele zwangerschap nog wel mis gaan. Bovendien in mijn geval was het niet langer stil te houden, nu met 10 weken al een flink buikje dus dit was wel te zien! Ga vooral je eigen gevoel achterna! Dat is mijn mening 😊

4 jaar geleden

Reactie op rosie88

Jullie maken het allemaal wel vrij vroeg bekend vind ik. Wachten jullie nie ...
Ik ben van mening dat iedereen moet waar die zich prettig bij voelt. Vind je voor de 12 weken te vroeg, dan vertel je het rond de 12 weken of later pas. Wil je eerder vertellen, dan vertel je het eerder. 😊 Wij hebben volgende week vrijdag onze eerste echo. Volgens mijn berekening ben ik dan precies 8 weken. Wij gaan het onze ouders en broers en zussen daarna vertellen. Hier voelen wij ons goed bij, want wanneer het misgaat willen wij dit ook met hen delen. Daarna gaan we het in de loop van de weken vertellen aan dierbare die wij persoonlijk op de hoogte willen stellen en bij 12 weken brengen wij het nieuws pas voor iedereen naar buiten. Doe vooral waar jij en je partner je goed bij voelen, er is geen goed of fout hierin! 😊

4 jaar geleden

Reactie op annemiek-26

12 weken is tegenwoordig ook zo’n getal. Lekker doen waar je je zelf goed b ...
Wat een lieve echofoto heb je als plaatje!

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Wat een lieve echofoto heb je als plaatje!
Ahh wat n leuke reactie! Ja dát vind ik zelf natuurlijk ook... onze frummel was daar 8+2 .. lijkt gewoon al echt iets hè 🥰

4 jaar geleden

Ik ben nu geschat op 15-16 oktober uitgerekend, over twee weken termijn echo en dan definitieve datum! Als het de 16e wordt geef ik dit aan mijn broer, hij is 16 oktober jarig😅 Voor mijn ouders en schoonouders heb ik een romper met; Suprise! You’re going to be grandparents!

4 jaar geleden

Na mijn eerste zwangerschap hadden we het meteen verteld maar dat werd een miskraam. Tweede zwangerschap waren dan ook de reacties : als het nu maar goed gaat.... niet zo leuk. Volgende week hebben we de eerste echo met 8 weken en daarna gaan we het vertellen 😁

4 jaar geleden

Dit word onze aankondiging over 2 weken na de termijnecho

4 jaar geleden

Wij hebben het vandaag bekend gemaakt met onze zoon van 4 maanden dat die grote broer gaat worden in okt 👶💖💙

4 jaar geleden

Wij hebben het ook vandaag bekend gemaakt met een stroopwafel! Daar zat een kaartje in met boy or girl