243 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het met 5 weken al aan de ouders verteld en 6 aan beide tantes. Rest van de familie hoort het na de 8 weken echo en echt openbaar met 11 weken( speciale datum bij ons). Wij hadden de ouders een tasje gegeven met voor de mannen een speelgoed vis met een fles drank en voor de vrouwen een ei met een slab. De tantes een slab en 2 koekjes met roze en blauwe muisjes erop😁

4 jaar geleden

Reactie op marezi

Wij hebben het vandaag bekend gemaakt met onze zoon van 4 maanden dat die g ...
Heee leuk, mijn dochtertje is deze week 5 maandjes en ook grote zus in oktober :D

4 jaar geleden

Wij hebben het dit weekend aan de directe familieleden verteld. Ik ben nu 7.3. De echo is op 19 maart, mocht het niet goed zijn, weten ze het al. Wij hebben het bekend gemaakt met een T-shirt die ons 14 maanden oud zoontje aan had. Met deze foto willen we het na de termijn echo bekend maken.

4 jaar geleden

Reactie op sannelinsey93

Na mijn eerste zwangerschap hadden we het meteen verteld maar dat werd een ...
Ik had dat hetzelfde. Erg vervelend alleen maar te horen. Nou, als dat maar goed gaat. Nu inmiddels 11 weken zwanger en alles goed. Hopelijk bij jou ook alles goed nu! 🍀

4 jaar geleden

Ik ga een mandje met roze en blauwe paaseitjes neerzetten met een kaartje erbij op m’n werk. M’n broers en oma denk ik een leuk bakje met zelfde paaseitjes en dan een kaartje erin of erbij. Is namelijk net voor Pasen.

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Ik ga een mandje met roze en blauwe paaseitjes neerzetten met een kaartje e ...
Leuk idee! Zeker nu deze periode :-D

4 jaar geleden

Wij hebben het vandaag gedaan, vanochtend termijnecho gehad. Kindje doet t goed, dit wordt ons regenboogbabytje.

4 jaar geleden

Ge-hout-brand.. Niet perfect.. maar ach, is wel duidelijk toch?!😂😂 nu de reactie afwachten...👀

4 jaar geleden

Met een tshirtje :p. En locatie mss de serre met een en tractor 😅

4 jaar geleden

Ge-hout-brand.. Niet perfect.. maar ach, is wel duidelijk toch?!😂😂 nu d ...
Gaaf! Wanneer gaan jullie het bekend maken?

4 jaar geleden

Zo hebben wij het gisteren bekend gemaakt bij de grootouders 🎃🦊♥️

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Karlien-

Zo hebben wij het gisteren bekend gemaakt bij de grootouders 🎃🦊♥️
Wat leuk zeg! Waar heb je dat middelste plaatje, die kalender vandaan als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Wat leuk zeg! Waar heb je dat middelste plaatje, die kalender vandaan als ...
Die heb ik zelf gemaakt in word! Gewoon een kadertje gemaakt en wat afbeeldingen toegevoegd.. 😅 niet zo heel moeilijk hoor! Als ik kon, stuurde ik ze je door...

4 jaar geleden

Ik heb gisteren deze foto gemaakt! 😍 nog 2 weekjes wachten dan gaat ie op facebook. Onze ouders zussen en goede vrienden weten het al. We hebben hem dit shirtje aangetrokken toen we bij hun langs gingen. Ik ben nu 10 weekjes. ❤

4 jaar geleden

Reactie op Ddv-24

Ik heb gisteren deze foto gemaakt! 😍 nog 2 weekjes wachten dan gaat ie op ...
Fantastisch! Ik heb ook een t-shirt met "ik word grote broer" voor ons zoontje, maar weet nog niet zo goed wat ik er verder mee moet...

4 jaar geleden

Reactie op S85

Fantastisch! Ik heb ook een t-shirt met "ik word grote broer" voor ons zoon ...
Pinterest staat heel veel leuks op!

4 jaar geleden

Reactie op Ddv-24

Pinterest staat heel veel leuks op!
Ik heb al veel gezocht op internet, maar jouw foto is echt super! Origineel idee en prachtige foto 😊 En ook een knap zoontje uiteraard! 😉

4 jaar geleden

Wij hebben op mijn 30e verjaardag het verteld. Ik gaf een speech dat ik blij was dat iedereen er was en ik me mooiste kado wou delen. Toen had ik blauwe en roze helium Balonnen met de echo eraan in een doos gedaan en die op laten gaan. Iedereen was heel verrast 😀😁

4 jaar geleden

Wij hebben het gisteren op onze bruiloft bekend gemaakt, een maatje van ons hield een openingspraatje over het 10 jaar samen zijn met mijn partner en eindigde met deze foto 😊

4 jaar geleden

Wij hebben het vandaag zo op social media gezet, met nog een aantal fotos erbij en een tekst