243 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het zo gedaan

4 jaar geleden

Ik laat dit op kaartjes afdrukken en willen het vanaf volgende week bekend maken. Alles lijkt een beetje blauw haha.. Maar het is mint-groen. Iets verkleurd op de foto馃榿

4 jaar geleden

Wij gaan dit fotolijstje aan de toekomstige oma/opa's geven om het aan te kondigen馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Jo91

Wij gaan dit fotolijstje aan de toekomstige oma/opa's geven om het aan te k ...
Leuk! Wij hebben ook zoiets!

4 jaar geleden

Leuk! Wij hebben ook zoiets!
Dank je, vind het ook erg leuk geworden馃槆 Benieuwd naar de reacties.....

4 jaar geleden

Reactie op 4keergeluk

Wij hebben een foto van de kinderen, met cijferballonnen, en dan bij nr 4 e ...
Wat een leuk idee.. heb je de kinderen dan op de bank gezet naast elkaar?

4 jaar geleden

Ik heb altijd dorst, verschikkelijk.. en dan extra nog lekker veel plassen ook in de nacht! Sterkte xx

4 jaar geleden

Voor mijn broertje en zusje heb ik zo鈥檔 mok gekocht via Etsy (zijn allebei enorme FRIENDS-fans) en mijn (schoon)ouders vertellen we het gewoon, maar geven daarna wel dit boekje

4 jaar geleden

Deze mok:

4 jaar geleden

Reactie op Jo91

Wij gaan dit fotolijstje aan de toekomstige oma/opa's geven om het aan te k ...
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?

4 jaar geleden

Ik wilde het zo zien maar ben nog opzoek naar de kaart van Nijntje. 馃様

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Ik wilde het zo zien maar ben nog opzoek naar de kaart van Nijntje. 馃様
Zelf maken.. hebben wij ook gedaan 馃槃

4 jaar geleden

Reactie op Roxannes1990

Wij hebben het vandaag zo op social media gezet, met nog een aantal fotos e ...
Mooi , hoe ver ben je ? X

4 jaar geleden

Even een vraagje ivm het virus! Ik ben nu 7 en een halve week. Bij hoeveel weken vertellen jullie het? Maar HOE gaan jullie het vertellen? We moeten bezoek etc zoveel mogelijk vermijden. Ik vind het ook niet leuk om het via de telefoon te vertellen...

4 jaar geleden

Reactie op s-1

Even een vraagje ivm het virus! Ik ben nu 7 en een halve week. Bij hoeveel ...
Dat vind ik nu ook echt shit. Mijn moeder en zussen direct na 1e echo op 8 weken verteld. Nu 1.5 week later en schoonouders nog niet kunnen vertellen omdat zij in Duitsland wonen.. vrees dat het toch Skype wordt. Als we 6 weken ofzo nog te gaan hebben met beperkingen ben ik inmiddels over de 15 weken heen, dat is ook een beetje raar..

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Ik wilde het zo zien maar ben nog opzoek naar de kaart van Nijntje. 馃様
De afbeelding is te vinden in Google en die bewerken in word als A4 formaat & dan in een lijstje doen. Wij hadden er ook nog roze en blauwe muisjes bij gedaan om het iets meer kleur te geven

4 jaar geleden

Hier mijn broer helaas via whatsapp moeten vertellen, we hebben het echofilmpje gestuurd. Ook mijn klanten (werk) kan ik het helaas niet op een leuke manier vertellen zoals ik dat graag zou willen.

4 jaar geleden

Wij hebben het van weekend vertelt. Was heel speciaal! 馃グ

4 jaar geleden

Wij hebben dit gegeven aan mijn ouders! Op de voorkant stond de tekst; een klein kadootje!

4 jaar geleden

Wat leuk al jullie aankondigingen! Wij hebben een fotoboek van de laatste reis samen en die laten we zien aan onze naasten. Op de laatste bladzijde staat een foto van onze backpacks, met een kinderkoffertje in het midden. Nu hopen dat ze de hint snappen haha!