243 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Joyce91

We hebben vanochtend de termijnecho gehad en alles was goed gelukkig! Nu 10 ...
Net zo ver als jou! ( icsi dus precieze datums bekend) volgende week pas termijn echo ben zo nerveus ook al hebben we met 7+4 al een kloppend hartje gezien

4 jaar geleden

Ik had een woordzoeker gemaakt maar die vond m'n man op het laatste moment niet leuk Ook had ik van die kleine houten letters om mee te knutselen in een doosje gedaan dat ze het woord zwanger moesten leggen en dan 1 extra letter. Uiteindelijk hebben we foto's gemaakt met de poes

4 jaar geleden

Posten we op 1 april. Laten ze maar eff gissen.

4 jaar geleden

Reactie op ksm85

Net zo ver als jou! ( icsi dus precieze datums bekend) volgende week pas te ...
Ik was ook verbaasd dat het nu al de termijnecho was, maar ze kon het goed meten en i.v.m. het coronavirus plannen ze alleen de hoognodige afspraken in. Ik was ook nerveus, maar nergens voor nodig dus. Succes volgende week! ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Joyce91

We hebben vanochtend de termijnecho gehad en alles was goed gelukkig! Nu 10 ...
Ik ben ook 23 oktober uitgerekend! Leuk gedaan trouwens!

4 jaar geleden

Zojuist via de familie app deze foto gestuurd en gezegd dat er een nieuw familie lid in oktober komt.

4 jaar geleden

Op dit moment ben ik 9+5 weken. Wij hebben aan mijn schoonfamilie op de verjaardag van mijn schoonzusje verteld door middel van een truitje. Mijn ouders ook met truitje maar dan via videobellen, dit omdat mijn vader risico geval is. Mijn opa en oma weten het nog niet. We kunnen niet komen en ook niet video bellen. Nu gaan we een wenskaart maken met deze foto. Ook sturen we die naar een paar vrienden.

4 jaar geleden

Ik heb vandaag dit op social media gepost 🥰 Nu is het geen geheim meer 😍

4 jaar geleden

Reactie op Joyce91

Ik was ook verbaasd dat het nu al de termijnecho was, maar ze kon het goed ...
Ja die kan vanaf 10 weken volgens mij... bij ons was er 8 april pas plek dus nog 1 weekje wachtten

4 jaar geleden

💙💖🥰 mijn aankondiging vandaag

4 jaar geleden

Morgen aan m’n klas vertellen dat hun juf een babytje krijgt🥰

4 jaar geleden

Reactie op Jane Verlaan

Morgen aan m’n klas vertellen dat hun juf een babytje krijgt🥰
Wat leuk! Ik sta (normaal gesproken) ook voor de klas. Leuk idee om het zo te laten weten!

4 jaar geleden

Aaaah zo leuk allemaal deze aankondigingen, wij wisten het al vrij vroeg en hebben het toen al gelijk tegen onze ouders verteld met een lijstje en de tekst 'je kan me nog niet zien, je kan me nog niet horen, maar als ik in oktober ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien'. En dit word komende week onze social media post 🤗

4 jaar geleden

Zo hebben wij het wereldkundig gemaakt

4 jaar geleden

Vanochtend ff creatief bezig geweest met de katten. 😹 Deze gaat volgende week online als ik 12 weken zwanger ben. ☺️ Er staat: “But we thought we were your babies... human sibling arriving October 2020” 😄

4 jaar geleden

Wij hebben t iedereen van de directe familie persoonlijk verteld (vlak voor de carona) en gisteren na een goede echo dit op Facebook gezet (was een medisch traject van 6 jaar vandaar de spuiten)

4 jaar geleden

Reactie op Jane Verlaan

Morgen aan m’n klas vertellen dat hun juf een babytje krijgt🥰
Leuk! Ik heb pas doosjes gekocht met roze en blauwe paaseitjes. Op het kaartje staat: verrassing, in oktober krijgt de juf een baby! Die ga ik met wat kleurplaatjes etc van Pasen aan hun deur hangen.

4 jaar geleden

Zo heb ik het mijn klas verteld en vervolgens dit bericht naar ouders. 😄🥰

4 jaar geleden

Deze hebben we op social-media geplaatst vandaag. Familie en vrienden waren uiteraard al op de hoogte! 🥰