243 Reacties

4 jaar geleden

Hoe vertellen jullie het aan je oma's en opa's en wanneer. Nu in deze tijd vind ik dat erg lastig!

4 jaar geleden

Reactie op Mart1n

Ivm het hele corona gebeuren.. Hebben wij dit met Skype getoond
Deze is echt TE cool ❤

4 jaar geleden

Op het shirtje staat: wij brengen het naar buiten er komt nog een Luiten. Even voor de duidelijkheid onze achternaam is Luiten😁😇

4 jaar geleden

Ouders en dichte familie zelf verteld, en deze voor social media 😊

4 jaar geleden

Wij hebben het de ouders en onze zussen persoonlijk verteld nog, die wisten het al vrij snel. Hadden een tasje voor de opa's met daarin een speelgoed vis en een flesje drank en voor de oma's een tasje met een nep ei en een slabber. De link was snel gelegd gelukkig haha. De zussen kregen een slab. Vandaag op social media gedeeld. Hebben een filmpje gemaakt met leuke momenten van ons en eindigen dan met de test en echo foto's. Onder ons favoriete nummer 🙂❤ heerlijk om het niet meer geheim te houden nu. Kan ik ook eindelijk overal lid worden op fb haha

4 jaar geleden

Familie en dichte vrienden het persoonlijk verteld en net dit op social media geplaatst

4 jaar geleden

Dit weekend gaan we dit via Skype aan de familie tonen. De aankondiging van ons eerste kindje was ook met deze kippen. 😊

4 jaar geleden

Deze heb ik aan mijn schoonouders gegeven (met gepaste afstand en maatregelen) 2 weken geleden. Zelf gemaakt. Wilde eigenlijk de echo erin doen maar die hebben we pas 9 april dus nu creatief zo opgelost.

4 jaar geleden

Wij hebben het vandaag bekend gemaakt met deze foto 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Mom0110

Familie en dichte vrienden het persoonlijk verteld en net dit op social med ...
Oh mag ik vragen hoeveel weken je bent?? Heel creatief gedaan hoor top!

4 jaar geleden

Vandaag op sociale media geplaatst 😍❤️

4 jaar geleden

Reactie op stephaniefranker

Oh mag ik vragen hoeveel weken je bent?? Heel creatief gedaan hoor top!
Dankje, ik ben nu 13weken

4 jaar geleden

Reactie op JasmienV

Dit weekend gaan we dit via Skype aan de familie tonen. De aankondiging van ...
Ik zou eigenlijk de aankondiging van jullie eerste kindje met de kippen ook wel eens willen zien... 😊

4 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan deze week

4 jaar geleden

Wij hebben het op deze manier gedaan afgelopen vrijdag!

4 jaar geleden

Wij hebben het zo op social media gedeeld!

4 jaar geleden

Reactie op Mom0110

Dankje, ik ben nu 13weken
Mag ik vragen waar jullie geslachts bepaling hebben laten doen?

4 jaar geleden

Reactie op Mom0110

Dankje, ik ben nu 13weken
Waar hebben jullie geslachtsbepaling gedaan 😍

4 jaar geleden

Reactie op stephaniefranker

Waar hebben jullie geslachtsbepaling gedaan 😍
Ik woon in België en ben dus via de niptest te weten gekomen dat we een zoontje krijgen 😍

4 jaar geleden

Vandaag net de foto’s laten maken! Als echt paarden meisje besloten dat we het zo gaan vertellen, met de mini shetlander als toekomstige rijpony! We wilden discreet op een zandpad stiekem foto’s maken, maar met zondag-20-graden in corona tijd trokken we veel publiek bleek! Whoops! Volgende week geven we de foto vrij!