Hoe gaan jullie het grote nieuws vertellen? Ideetjes?

CC28
één maand geleden
Volgen
Hier 7 weken zwanger. Volgende week de eerste echo! Grote familie en sociaal netwerk dus best een klus om bij te gaan houden hoe/wat met vertellen. Maar ook leuk om na te denken hoe je het gaat vertellen. Na 2,5 jaar niet zwanger raken is de blijdschap erg groot. Alvast een beetje nagedacht. Als alles goed is na de echo lokken we mijn ouders (en dag later schoonouders) op de koffie. Op hun gebaksbordje heb ik dan onder stuk taart geschreven: je wordt opa /oma! M’n zusje (die zich al afvroeg of ik ben aangekomen) ook maar zsm vertellen. Onder het mom dat we wat op marktplaats hebben bij hun in de buurt, komen we even op de koffie met een doos met donuts. Als tekst in de doos komt “ mijn mama wil niet de enige zijn met een dikke buik “. Over 2 weken al een geplande high tea met opa en oma en rest van het (al vertelde) gezin. Restaurant in complot, die geven opa en oma een cadeautje omdat ze zoveel jaar zijn getrouwd. Dat is dan een delfsblauw tegeltje met de tekst “ iedereen mag het weten, jullie zullen overgroot opa en oma gaan heten! “ Mn nichtje had tijdens groepsfoto met de familie aangekondigd door “ ik ben zwanger - cheeeese - “ te roepen! Hilarisch hoe dat gegaan is. Reacties van iedereen staat op de film. Ook een leuk idee!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Dimf84
één maand geleden
Ik heb 'kraskaartjes' besteld online Denk dat ze ter plekke flauw gaan vallen 😳
  • Rapporteren
Karlien-
één maand geleden
Ik heb het mijn partner op deze manier verteld.. hoe ik het de rest van de familie ga vertellen weet ik nog niet 🙈
  • Rapporteren
Iljailk
één maand geleden
Wij gaan binnenkort geregistreerd partnerschap aan en willen het dan in de uitnodiging verwerken :)
  • Rapporteren
Manon9205
één maand geleden
Zo krijgen de ouders en schoondouders het te weten! Gewoon een simpel houten doosje met niks erop en van alles erin gedaan (kan foto helaas niet draaien) Voor de Ooms heb ik slabbers gekocht met de tekst :"net zo stoer als mijn Oom" Voor social media wil ik samen met mijn vriend een foto maken en dat we de echo foto vasthouden ofzo en er dan een mooie tekst bij zetten.. dat moet ik alleen nog even verzinnen over hoe precies😁 Afgelopen woensdag de eerste opa en oma het kistje gegeven (mijn moeder en stiefvader) en de reactie was meeeeer dan geweldig🥰 Ik heb mijn moeder (ondanks dat ze al "stief"oma is) nog nooit zo gelukkig gezien! Vanavond staan mijn vader en stiefmoeder en mijn broer en schoonzus op de planning en morgen de schoonfamilie! Ik ben zoooo benieuwd naar hun reacties!
  • Rapporteren
Smuts
één maand geleden
Vandaag onze 6 pubers verteld, na een aantal fotos zonder, de test gegeven, dit was hun reactie..
  • Rapporteren
Misb
één maand geleden
Grote broer krijgt een shirt aan met Big Bro. Eens kijken wie het het snelste door heeft van de familie haha
  • Rapporteren
Sintiah
één maand geleden
Super leuk idee van de donuts en de gebakbordjes. Wij gaan aankomend weekend op vakantie naar Amerika en ik zit eraan te denken om bij een bezienswaardigheid een leuke foto te maken, met een hint naar de zwangerschap.
  • Rapporteren