12 Reacties

2 jaar geleden

Hier in de avond ook nog de fles op de baby manier 🤪. Hij houdt hem ook niet zelf vast dan, maar ligt lekker te genieten. Overdag drinkt hij uit een rietjesbeker 😊

2 jaar geleden

Hier gebruiken we een rietjesbeker naast zijn broodje en fles als hij naar bed gaat.

2 jaar geleden

Heerlijk de fles nog even savonds geven, samen ons knuffel momentje !

2 jaar geleden

Reactie op Cvdm

Hier gebruiken we een rietjesbeker naast zijn broodje en fles als hij naar ...
Dat doen wij hier ook idd! Maar als hij nog lekker op schoot wil drinken ook de fles is dat ook prima toch?

2 jaar geleden

Lekker op de babymanier heerlijk knuffelen

2 jaar geleden

Overdag drinkt onze dochter van 15 mnd melk uit een open (oefen) beker. Savonds drinkt ze soms nog pap, liggend in de box of op schoot, uit de fles.

2 jaar geleden

Heerlijk rustmomentje samen voor het slapen gaan. Lekker knuffelen en ondertussen drinken, dus inderdaad met de “baby”methode. En we genieten er beiden van 🥰

2 jaar geleden

Bij ons ook nog lekker op de baby manier ☺️ Ochtend en avond. Heerlijk, zolang ze dit nog willen, lekker van genieten, ze moeten al zo snel groot worden met veel dingen ♡

2 jaar geleden

Die van ons begint op schoot na paar minuten kruipt hij van je af gaat dan naast je zitten of op de grond en gaat dan verder drinken. Blijft dan met geen mogelijk meer op schoot zitten

2 jaar geleden

Op de baby manier. S ochtends een flesje halfvolle melk in ons bed. Ogen open = krijsen van de honger, zo hebben we daarna even tijd om aan te kleden. S avonds op het bankje op haar slaapkamer, in het half donker. Een flesje poedermelk (nummer 2, zonder teveel toevoegingen). Ze drinkt nog iedere avond minimaal 120ml tot 210 ml, dus die fles blijft ook nog even. Ik ga geen risico lopen op honger 's nachts🙈 Heerlijk toch?! Als ze 18 zijn liggen ze vast niet meer op schoot. Lekker genieten!!

2 jaar geleden

Hier nog twee keer de fles(opvolgmelk), voor het dutje/slapen. Beide flessen worden in bed gegeven omdat ze meteen erna in slaap valt. Als we haar eerst nog zouden moeten verplaatsen wordt ze wakker van en valt ze niet meer in slaap... (Slechte in-slaper)

2 jaar geleden

Mijn zoon krijgt z’n gewone melk in een beker, maar de poedermelk nog gewoon in de fles en ook nog heerlijk op schoot🥰 Ik geniet hier zelf nog enorm van en ik merk dat hij even oplaadt van hangen/liggen met de fles