Hallo🙋♀️
Onze zoon krijgt zijn halfvolle melk en dreumesmelk uit zijn fles. Voor diegene die dat ook uit een fles geven..... hoe geven jullie die?
Wij geven hem thuis nog op de "baby" methode maar is dat niet een beetje gek voor een dreumes van bijna 15 maand?😅
Op de opvang drinkt hij de fles wel zelf maar alleen als hij vast ligt in een wipstoel omdat meneer anders gewoon gaat spelen en niet gaat drinken. Als ik hem thuis zelf laat drinken dan gaat hij spelen met de fles ipv drinken of hij drukt de fles bij mij in mijn mond🤣
Op schoot zitten wil ook niet want dan is hij veeel te druk met om zich heen kijken en uit bijv een beker wil hij alleen maar water/thee oid.
Stiekem moet ik zeggen dat ik het ook nog wel lekker vind op deze manier want dat knuffelen is wel afgelopen nu dat hij al een "grote jongen" aan het worden is en liever alles ontdekt😔 hij zal zelf wel aangeven denk ik als hij er geen behoefte meer aan heeft? Hij wordt ook helemaal zen als hij dan gaat drinken en voor hem is het ook echt even een rust momentje. Ben benieuwd wie dit nog meer zo doet.
Hier in de avond ook nog de fles op de baby manier 🤪. Hij houdt hem ook niet zelf vast dan, maar ligt lekker te genieten. Overdag drinkt hij uit een rietjesbeker 😊
Heerlijk rustmomentje samen voor het slapen gaan. Lekker knuffelen en ondertussen drinken, dus inderdaad met de “baby”methode. En we genieten er beiden van 🥰
Bij ons ook nog lekker op de baby manier ☺️ Ochtend en avond. Heerlijk, zolang ze dit nog willen, lekker van genieten, ze moeten al zo snel groot worden met veel dingen ♡
Die van ons begint op schoot na paar minuten kruipt hij van je af gaat dan naast je zitten of op de grond en gaat dan verder drinken. Blijft dan met geen mogelijk meer op schoot zitten
Op de baby manier. S ochtends een flesje halfvolle melk in ons bed. Ogen open = krijsen van de honger, zo hebben we daarna even tijd om aan te kleden.
S avonds op het bankje op haar slaapkamer, in het half donker. Een flesje poedermelk (nummer 2, zonder teveel toevoegingen). Ze drinkt nog iedere avond minimaal 120ml tot 210 ml, dus die fles blijft ook nog even. Ik ga geen risico lopen op honger 's nachts🙈
Heerlijk toch?! Als ze 18 zijn liggen ze vast niet meer op schoot. Lekker genieten!!
Hier nog twee keer de fles(opvolgmelk), voor het dutje/slapen.
Beide flessen worden in bed gegeven omdat ze meteen erna in slaap valt. Als we haar eerst nog zouden moeten verplaatsen wordt ze wakker van en valt ze niet meer in slaap... (Slechte in-slaper)
Mijn zoon krijgt z’n gewone melk in een beker, maar de poedermelk nog gewoon in de fles en ook nog heerlijk op schoot🥰
Ik geniet hier zelf nog enorm van en ik merk dat hij even oplaadt van hangen/liggen met de fles