Hallo🙋♀️
Onze zoon krijgt zijn halfvolle melk en dreumesmelk uit zijn fles. Voor diegene die dat ook uit een fles geven..... hoe geven jullie die?
Wij geven hem thuis nog op de "baby" methode maar is dat niet een beetje gek voor een dreumes van bijna 15 maand?😅
Op de opvang drinkt hij de fles wel zelf maar alleen als hij vast ligt in een wipstoel omdat meneer anders gewoon gaat spelen en niet gaat drinken. Als ik hem thuis zelf laat drinken dan gaat hij spelen met de fles ipv drinken of hij drukt de fles bij mij in mijn mond🤣
Op schoot zitten wil ook niet want dan is hij veeel te druk met om zich heen kijken en uit bijv een beker wil hij alleen maar water/thee oid.
Stiekem moet ik zeggen dat ik het ook nog wel lekker vind op deze manier want dat knuffelen is wel afgelopen nu dat hij al een "grote jongen" aan het worden is en liever alles ontdekt😔 hij zal zelf wel aangeven denk ik als hij er geen behoefte meer aan heeft? Hij wordt ook helemaal zen als hij dan gaat drinken en voor hem is het ook echt even een rust momentje. Ben benieuwd wie dit nog meer zo doet.