40 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook in rare positie's馃槄

5 jaar geleden

Hahaha onze jongen ligt ook altijd in een rare positie als hij niet ingestopt is

5 jaar geleden

Ons zoontje had dat als we hem alleen in zijn slaapzakje in bed legde. Ik heb er toen voor gekozen om er toch een dun dekentje overheen te leggen en die goed strak in te stoppen!

5 jaar geleden

Ons zoontje ligt nog in de wieg. (Wel een vrij grote) maar daardoor minder bewegingsruimte. Hij tijgert wel omhoog onder de dekens vandaan.

5 jaar geleden

Haha, prachtig! Lakentje van Fedde & Kees! Wel prijzig maar werkt voor ons heel goed.

5 jaar geleden

Nou werd het wiegje hier al aan de kleine kant, maar zeker als je zo gaat liggen 馃槃 (Hij slaapt inmiddels zo in zijn ledikant)

5 jaar geleden

Hier ook nog eentje 馃槀

5 jaar geleden

Het is niet erg toch? Volgens mij doen heel veel baby'tjes dat. Een slaapzak is dan wel heel handig maar die heb je al馃槈

5 jaar geleden

Onze kleine meid doet het ook. We hebben de snoozzz slaapwikkel aangeschaft 3 dagen geleden en nu ligt ze in de ochtend nog netjes op haar plekje. We gebruiken hem ook in combinatie met de inbakerdoek. Je moet alleen het klittenband aan de onderkant even los maken.

5 jaar geleden

Heeft ons zoontje ook gehad, ben toen voor de veiligheid direct overgestapt op de slaapzak

5 jaar geleden

Zo stref ik ze elke keer aan na hun slaap in de nacht.

5 jaar geleden

Zo liggen ze alle 2.

5 jaar geleden

Hier ook, na elke diepe slaap op een andere plek in bed. Hij moet er zelf altijd heel erg om lachen als we hem uit bed halen, dus hij zal er van geen last van hebben馃槀

5 jaar geleden

Haha geniaal dit!

5 jaar geleden

Hahahaha wel knap, zo zonder dat je je armen kunt gebruiken!

5 jaar geleden

Mijn dochtertje ligt vaak ook helemaal schuin 馃ぃ

5 jaar geleden

Ik vind dit echt hilarisch. Die van ons ligt gewoon doodstil met zn armpjes in de lucht haha

5 jaar geleden

Haha die van ons ligt ook altijd schuin in bed met een arm tussen de spijlen en zn hoofd er tegen aan Moet hem meerdere malen recht leggen hahah Hij kruipt ook naar boven dus maak nu de slaapzak vast achter het matrasje

5 jaar geleden

HahahHa Ik lach me rot om al die foto鈥檚 馃槀 hier tref ik hem ook elke ochtend zo aan.

5 jaar geleden

Reactie op mama123456

Ik vind dit echt hilarisch. Die van ons ligt gewoon doodstil met zn armpje ...
Mijn dochter precies hetzelfde馃槄