9 Reacties

2 jaar geleden

Volgensmij maakt dat niet uit. Onze zoon loopt zoveel hij wil

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem2468

Volgensmij maakt dat niet uit. Onze zoon loopt zoveel hij wil
Oke. Hahah ik dacht misschien kan het ook te veel zijn voor die kleine beentjes😉

2 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Oke. Hahah ik dacht misschien kan het ook te veel zijn voor die kleine been ...
Denk dat ze dat zelf wel aangeven. 👍

2 jaar geleden

Ik dacht dat een kind van 1 jaar ongeveer 1km mag lopen (als in 1 keer)… Zelf neem ik gewoon de wagen mee, is ie moe loopt ie naar de wagen en zegt ie ehhh en wijst dat hij wil zitten 😂 Denk dat ze het dus prima zelf zullen aangeven als ze moe zijn

2 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik dacht dat een kind van 1 jaar ongeveer 1km mag lopen (als in 1 keer)… Ze ...
Ja idd. Ik dacht het ook. Hahah ik nee was toch aan het twijfelen enzo. Maar ik neem inderdaad ook de wagen gewoon mee.

2 jaar geleden

Hier komt ze als ze het zat is met uitgestoken armpjes naar me toe en roept: tijjen! (Tillen). Ze geven t wel aan denk ik. Soms is t na een heel stuk, soms wat sneller, net hoe moe ze is ook

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ze geeft aan wanneer ze het zat is. Dan steeks ze haar armen uit of gaat ze voor de wagen staan. Soms is dat als we net het plein af zijn, soms loopt ze een paar honderd meter mee. Is met naar hoe de wind waait bij haar. Denk dat er geen max aan zit, tenzij je er een hebt die niet van stoppen weet natuurlijk

2 jaar geleden

Och mijn zoontje wilt alleen maar lopen. Nou loopt hij ook goed en stevig maar soms denk ik dat het te veel is..

2 jaar geleden

Wij lopen rondjes van ruim 3km en denk dat ze er 2km zelf van loopt. Zij heeft geen zit billen. We nemen de kinderwagen wel mee, maar vaak dragen we haar stukjes. Ik vind het zelf wel veel wat ze loopt, maar zij wilt niet anders...en om nou daar drama van te maken terwijl ze het goed aan kan..