43 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het onze ouders nog in de goede tijden kunnen vertellen. Daarna aan opa's en oma's verteld achter het glas gezwaaid en aan de lieve zusters van het verzorgingshuis een cadeautje gegeven die ze aan de andere kant van het glas konden uitpakken. Via de telefoon konden we met elkaar praten. Heel raar maar we wilden het ze toch op een originele manier laten weten.

4 jaar geleden

ik heb het vanmiddag tegen mijn opa en oma verteld. ik moest het helaas wel via de telefoon doen omdat hun aan de andere kan van Nederland wonen. maar het was als nog heel leuk om te doen. jammer dat ik hun niet hebben kunnen zien maar hun reactie door de telefoon is geweldig!

4 jaar geleden

Wij hebben de echo uitvergroot op a1 formaat en ballonnen roze en blauw💖💙 voor opa en oma

4 jaar geleden

Ik heet Iris en mijn verloofde heet Frank. Op de sportclub heeft hij als bijnaam Frank de tank. Onder de foto hebben we geschreven wordt het een kleine Iris of mini tank

4 jaar geleden

Ik zit te twijfelen om de echo foto (voor de rest van de mensen) maar als mijn profielfoto te gebruiken

4 jaar geleden

Bij mijn opa heb ik een kaart in de, brievenbus gedaan, mijn oma en onze ouders hadden we het al irl verteld. Andere familie via foto whatsapp, achteraf liever videobellen gedaan

4 jaar geleden

Onze ouders weten het al. Onze oma's (82, 88 en 94 jaar) willen we het volgende week, na de termijnecho, vertellen. Toch maar telefonisch (beeldbellen gaat niet lukken helaas). Minder leuk dan even naar ze toe gaan, maar het is niet anders! Hoop dat ze gezond blijven en dat ze hun achterkleinkind in de armen kunnen nemen in oktober 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Lubberslieke

Wij hebben de echo uitvergroot op a1 formaat en ballonnen roze en blauw💖💙 ...
Leuk!!! Heb je deze opgestuurd? 😊

4 jaar geleden

Reactie op 💖iris💙

Leuk!!! Heb je deze opgestuurd? 😊
Wij konden het nog langs brengen en naar binnen gaan. Evt voor het raam zou ook kunnen. Of op sturen

4 jaar geleden

In België is er momenteel een actie via de Bpost Mobile Postcard app. Je kunt met de code LOVEYOU 10 gratis postkaarten verzenden met een foto op naar keuze. Je moet wel elke kaart apart verzenden en niet in 1x alle 10, want dan werkt de code niet. Ik heb vandaag zo'n kaartje opgestuurd naar onze grootouders :-) als ze deze dan krijgen, zullen we wel bellen!

4 jaar geleden

Onze ouders hadden we het al persoonlijk verteld voor de uitbraak van carona! En gister hebben we na een goede termijn echo het op facebook bekend gemaakt voor familie en vrienden! 🤗

4 jaar geleden

Wij wilden het bij opa en oma voor het raam vertellen, maar het was zo mooi weer dat ze net buiten wilden gaan zitten😁😁 wel heel zielig dat als je oma in tranen schiet dat je niet even kunt knuffelen❤

4 jaar geleden

Wij konden iets eerder gelukkig nog bij familie langs. Nu hebben we dmv onderstaande foto bekend gemaakt. Bij sommige (kwetsbare) familie leden zoals opa en oma hebben we videobellen gedaan! Het is lastig op dit moment!! Maar gelukkig kunnen we nu een hoop met de telefoon..

4 jaar geleden

Dat deden wij zo😁

4 jaar geleden

Toevallig hebben we de termijn echo als de bijna grote broer 1 wordt. Ik denk dat we leuke verjaardagsfoto's gaan maken en dan samen met de echo foto naar de familie app sturen. Persoonlijk was leuker geweest, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren voor dat zou kunnen.

4 jaar geleden

Inderdaad moeilijke periode nu! Wij hebben het al aan onze ouders en broers verteld. De rest van de familie gaan we een foto sturen die we later ook op social media zullen gebruiken als aankondiging. Persoonlijk is altijd fijner, omdat je hun reactie kan zien vind ik, maar ik wil ook niet wachten tot corona voorvij is want ik vrees dat we het dan niet meer kunnen verbergen omdat ik dan al te dik ben geworden. 🙈🤰

4 jaar geleden

Wij hebben met facetime het bekend gemaakt aqn de familie en het mijn dochtertje laten vertellen. Daarna deze foto op facebook geplaatst 😉

4 jaar geleden

Via de app van de post kan je postkaartjes met een foto versturen, misschien is het wel leuk om de echo te gebruiken en een gedichtje op de kaart te zetten (trouwens je krijgt 10 gratis postkaarten)

4 jaar geleden

Voor de uitbraak hebben we het al aan onze ouders verteld en later hebben we dit bord gemaakt en naar onze vrienden gestuurd na de 1e termijn echo

4 jaar geleden

Wij hebben het telefonisch gedaan en tijdens het bellen een mailtje gezonden met de echo. Dan doodleuk gezegd aan de telefoon: kun je even je computer en je mails open doen aub? (Mijn man is ICT'er dus hadden niks door) tot ze dus het mailtje moesten openen met het bizarre onderwerp dat we hadden gegeven