52 Reacties

5 jaar geleden

Weeën waren ‘s nachts begonnen, om 16u kwam ze om de 7minuten, en om 22u kwamen ze om de 3minuten. Toen binnengegaan en had al 4cm ontsluiting, en om 13u bevallen. Iedereen vond dat ik lang wachtte, maar je moet in het ziekenhuis toch ook wachten tot dr ontsluiting, dan ben ik liever lekker vrij thuis dan dat ik vastzit in een bed. En kijk, uiteindelijk nog 15uur te vroeg gegaan 😉

5 jaar geleden

Hier gebeld en gevraagt aan vroedvrouw nu aan het afwachten baarmoederhals ligt nog ver dus denken ze op voorweeen mss straks terug naar huis

5 jaar geleden

Reactie op Kelly Smisser

Hier gebeld en gevraagt aan vroedvrouw nu aan het afwachten baarmoederhals ...
Om 20u hier begonnen nu om 23 u binnen gegaan

5 jaar geleden

19.00 uur kwamen de weeën om de 4 min en ik had 3 a 4 cm ontsluiting. 20.00 uur in het ziekenhuis met al 6 cm ontsluiting. 23.20uur was onze kleine meid er al. Ik moet wel zeggen bij mij was het al bekend dat het snel kon gaan. Vandaar dat ik zo snel naar het ziekenhuis mocht.

5 jaar geleden

Om 2.30 vliezen gebroken en om 9.30 waren we in het ziekenhuis met 3 cm ontsluiting en weeën om de 2.30 minuut ongeveer. Om 14.04 is onze dochter geboren.

5 jaar geleden

Om 1.00 uur begonnen de weeën, kwartier later verloskundige gebeld, 1.45 uur was verloskundige thuis en een half uur later zaten waren we onderweg naar ziekenhuis. Om 3.23 uur is onze zoon geboren. Was al bekend dat het bij mij snel kon gaan waardoor verloskundige meteen actie ondernam.

5 jaar geleden

Mijn water is thuis gebroke op 37+2weke maar khad geen weeen, dus kmoesr ingeleid worde, on 12u30 hebbe ze me ingeleid mef opwekken van weeen en 12uurtjes later om 02u33 ben ik bevalle💙

5 jaar geleden

Om half vier weeën , wel gelijk om de 4/5 minuten. Half zes gebeld. Mocht naar het ziekenhuis gaan gelijk. Rustig aan gedaan met douchen, koffie en halfuur rijden. Half 8 waren we daar.

5 jaar geleden

Om 19.15 braken mijn vliezen uit het niets. Om 22.25 twijfelachtig de verloskundige gebeld of de weeën al wel ‘erg genoeg’ waren om te mogen bellen.. toen had ze om 23.00 mijn ontsluiting gemeten: zat ik al op 6-7 centimeter en toen besloten om thuis te blijven (zou eigenlijk in het ziekenhuis bevallen)doordat het goed ging en ik meteen daarna een weeenstorm kreeg van een uur en ik er niet aan moest denken om nog de auto in te moeten stappen. Om 00.14 lag ze op mijn buik!

5 jaar geleden

Om 22.30 braken mijn vliezen. Om 23.10 begonnen de weeën en om 3.30 gingen we naar het ziekenhuis met 6cm ontsluiting

5 jaar geleden

Ik moet zodra mijn vruchtwater breekt of ik herkenbare weeën heb het zh bellen en niet wachten, maar dat is wegens medische indicatie...dus ik kan/mag niet thuis nog even chillen 🤣

5 jaar geleden

Om 18:00 uur kreeg ik weeën en 19:30 naar ziekenhuis om 20:16 braken me vliezen 20:32 zoontje geboren 💙 alles ging te snel

5 jaar geleden

Bij mijn eerste bevalling begonnen de weeën om 22.00 uur (ongeveer). De volgende dag om +- 11 uur naar het ziekenhuis. Niet gepland, maar ik raakte uitgeput (niet gek na een nacht weeën opvangen). En om 15.43 werd onze zoon geboren.

5 jaar geleden

Ik liep om 16.00 nog in de jumbo en heb ik de auto nog door de was straat gereden en gestofzuigd voor het geval dat de baby kwam🤣. om 17.00 ben ik thuis gaan douche omdat ik dacht dat ik last had van flinke voorweeen. Om 18.00 braken mijn vliezen in de douche, toen de verloskundige gebeld die was er om 18.30. Ik had op dit moment persweeen, maar durfde niet thuis te bevallen omdat mijn zoontje uiteindelijk met de vacuümpomp is gehaald en ik hier weer bang voor was. Met 150 km per uur over de snelweg naar het ziekenhuis gereden, ik ben om 18.55 in bad gestapt en om 19.03 is onze dochter geboren 🥰💞

5 jaar geleden

Na thuis 19 uur weeën opvangen naar het ziekenhuis gegaan. Er zat geen vordering in. Totaal na 25 en een half uur was onze zoon daar.

5 jaar geleden

Om 2u ‘s nachts begonnen de weeen. Om 6u vertrokken naar het ziekenhuis. Daar aangekomen had ik 5cm ontsluiting. Rond 12u ‘s middags werd ons zoontje geboren 😊

5 jaar geleden

Protocol van ziekenhuis waar ik ging bevallen is als je minstens een uur lang elke 5-10 minuten tussen de weeën hebt. Dat had ik de dag ervoor al, maar na ongeveer 1.5 uur was alles weer rustig. Na een nacht slapen had ik vandaag de ochtend onregelmatige weeën, en richting de middag zat er ongeveer 10 minuten tussen. Tijdens het koken gemiddeld 6 minuten. Dus toen tijdens het eten maar gezegd dat ik dacht dat we nog weleens niet thuis gingen slapen. Maar eerst gaan douchen, om te kijken of het weer af ging zwakken. Dat gebeurde niet, dus ziekenhuis gebeld en daarheen gegaan. Als je nog bij de vk zit wil die meestal eerst een keer kijken hoeveel ontsluiting je hebt voor je naar het ziekenhuis mag.

5 jaar geleden

11 15u startte mijn weeën. Om 19 15u had ik 5cm. In overleg met de verloskundige besloten nog 3ven thuis te blijven. Om 2145u melden in het ziekenhuis en om 0012 is mijn dochter geboren

5 jaar geleden

17.00 weeën 23.00 VK gekomen , 5 cm ontsluiting 00.00 ziekenhuis 01.45 na 4 minuten persen zoon geboren Droombevalling!

5 jaar geleden

Reactie op Mariena

17.00 weeën 23.00 VK gekomen , 5 cm ontsluiting 00.00 ziekenhuis 01.45 na 4 ...
Wauw, daar teken ik voor 😃