84 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 4 wk + 5 dgn en 1 kg afgevallen haha

4 jaar geleden

4+5 en nog hetzelfde gewicht ☺

4 jaar geleden

Ik ben 4+3 en ook 1 kg afgevallen

4 jaar geleden

5+6 2 kg afgevallen

4 jaar geleden

4+5 en weeg nog hetzelfde. Wel meer opgeblazen gevoel.

4 jaar geleden

Vandaag 6 weken en 0,4 kg aangekomen. Al schommelde ik voor mijn zwangerschap al kwa gewicht. Kon de ene dag zo een kilo lichter of zwaarder zijn dan de dag ervoor.

4 jaar geleden

Ik ben 6+3 en 2 kg afgevallen

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken zwanger en al 2 kilo aangekomen. Bij mijn eerste kind ben ik 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap 😅

4 jaar geleden

Ik ben 4+2 weken en ben ietsjes aangekomen. Vooral veel last van een opgeblazen gevoel. Buik is ontzettend opgezwollen.

4 jaar geleden

Ik ben 4+5 en 1 kilo aangekomen.. Ik ben echt meeeeega opgeblazen😅

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken en al 5 kilo aangekomen! Woog wel te weinig. Je lichaam vraagt wat hij nodig heeft. Vanaf vandaag is de honger aan het afnemen.......

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken (ik weet niet goed wat ... + ... weken wil zeggen) en hetzelfde gebleven. :)

4 jaar geleden

Morgen ga ik eens op de weegschaal, voor mijn gevoel al 10 kilo aangekomen maar dat zal wel mee vallen 😂. Toch benieuwd!

4 jaar geleden

4+5 en nog hetzelfde. Merk wel dat de zin in lekkers begint toe te nemen haha

4 jaar geleden

Reactie op VickyR-24

Ik ben 7 weken (ik weet niet goed wat ... + ... weken wil zeggen) en hetzel ...
De +(cijfer) staat voor het aantal dagen.. dus 7+3 bijvoorbeeld is 7 weken en 3 dagen

4 jaar geleden

Ben nu 6+1 En ben 3.7 kg afgevallen

4 jaar geleden

6+4w en ik denk een 3tal kg bijgekomen 😕 Ik hoop niet te veel bij te komen, heb een GBP Mijn eerste zwangerschap 15j geleden was ik in totaal 10kg afgevallen (ziek van week 1 tot week 39)

4 jaar geleden

Reactie op zilverwenneke

6+4w en ik denk een 3tal kg bijgekomen 😕 Ik hoop niet te veel bij te komen ...
Ik heb ook gbp ☺️ spannend om weer een buik te krijgen 🤣 heb 25-02-19 operatie gehad

4 jaar geleden

6+2 en 3,5 kg afgevallen

4 jaar geleden

Ik ben 6+5 en 6kg afgevallen.