84 Reacties

vor 4 Jahren

Kan niks zowat zonder over te geven binnen houden dus be afgevallen ben 5.7 weken

vor 4 Jahren

Ik ben 5+6 en ruim 1,5kg afgevallen. Ik heb ook totaal geen eetlust en ben ook regelmatig misselijk tussendoor... hoop dat dit snel voorbij is... energielevel is erg laag nu...

vor 4 Jahren

Reactie op Deejsie

Vandaag 6 weken en 0,4 kg aangekomen. Al schommelde ik voor mijn zwangersch ...
Het is helemaal normaal dat je gewicht daarbinnen schommelt, ieders gewicht schommelt op een dag zo'n 1 - 2 kilo. Voor mij is het jaren geleden dat ik op de weegschaal heb gestaan 🙈 Binnenkort maar eens gaan wegen.. Is dat iets wat bij de verloskundige gedaan wordt?

vor 4 Jahren

Ik ben de maanden voor m'n zwangerschap helaas al 5 kilo aangekomen 🙊 (wedstrijd seizoen was tot einde #topsport) nu voel ik me echt een vetje 😥 want daarbij is nu bijnA twee kilo erop bij. 5+3 zwanger. Wel heb ik wat vreetbuien gehad maar heb besloten gezond en voedzaam te gaan eten . Ik wil totaal niet afvallen natuurlijk; afval stoffen zijn ook giftig voor de placenta heb ik me laten vertellen.. Maar ik heb ook verhalen gelezen van moeders die 25+ kilo zijn aangekomen tijdensn de zwangerschap 😕. Dus ik hoop dat ik niet al te veel snaaibuien en vreetbuien krijg 😁

vor 4 Jahren

Ik ben 6w2d en 2,5 kg afgevallen. In contrast met mijn eetpatroon voor de zws eet ik regelmatiger en gezonder voor de baby. Sinds drink ik ook geen frisdrank meer. Bij mij vooral omdat ik zwangerschapsdiabetes had tijdens mijn eerste en tweede zwangerschap. Geniet nog van je zwangerschap!

vor 4 Jahren

6+6 weken zwanger en 2,1 kilo aangekomen. Kan de hele dag door wel patat eten😩

vor 4 Jahren

Reactie op zilverwenneke

6+4w en ik denk een 3tal kg bijgekomen 😕 Ik hoop niet te veel bij te komen ...
Heb een sleeve... vind het inderdaad wel gek om weer een buik te krijgen... vooral afvallen (wat ik nu doe terwijl ik stil stond...) en dan nu al naar mijn buik kijk.... oeps die is nu al dikker 😯

vor 4 Jahren

Reactie op SaintlyPumpkin

De +(cijfer) staat voor het aantal dagen.. dus 7+3 bijvoorbeeld is 7 weken ...
Aaaaaaaaaah hahaha dankje voor de uitleg! Soms kan het echt heel simpel zijn he. 🙈

vor 4 Jahren

Ik ben 6+2 en een halve kilo bijgekomen.

vor 4 Jahren

Ik ben 5+1 en nog op hetzelfde gewicht

vor 4 Jahren

Ben 6 +2 en al 1 kg bij gekomen heb ook sleede .. mijn buik is zooo hard opgezwollen ik lijk al wel 4 maand zwanger .. veel last van mijn darmen

vor 4 Jahren

+/- 6 + 3 en 1,5 a 2 kilo afgevallen. Komt vooral omdat me eetlust van het avondeten behoorlijk is afgenomen en daarom brood en crackers eet...

vor 4 Jahren

Ik ben 5+5 en nog op het zelfde gewicht

vor 4 Jahren

Hier nu 6.4 weken en stabiel gewicht nog.

vor 4 Jahren

Ook plus 2, kan wel janken! T zit volgens mij wel allemaal in mn buik 🤣🤣

vor 4 Jahren

6,5 week en ook 2 kilo aangekomen. Ik at koolhydraatarm en nu niet meer dus ik dacht dat het daardoor kwam. Maar zo te lezen ben ik niet de enige.

vor 4 Jahren

Ik nu 5 weken en gewicht stabiel

vor 4 Jahren

5+5 en 2.5kg afgevallen door overgeven

vor 4 Jahren

Hier 6+2 en 5 kilo afgevallen en nu paar dagen stabiel

vor 4 Jahren

Reactie op LisetteDenise

Ik ben de maanden voor m'n zwangerschap helaas al 5 kilo aangekomen 🙊 (wed ...
Hahaha ja dat had ik in mijn vorige zwangerschap. Van een dun stokje van 55 kilo naar 30 kilo zwaarder. Cup B naar Cup F. Maar het komt allemaal goed! (Teminste bij mij)