84 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een maagverkleining en ben 40 kg afgevallen op 3 jaar tijd .. nu met mijn zwangerschap al 4 kg bijgekomen 😱 14 weken ben ik .. ik begrijp er niets van ik kan nu ineens eten weer 🤪

4 jaar geleden

Morgen 15 weken en ben een halve kg afgevallen ook

4 jaar geleden

Ik 13+4 en nog steeds hetzelfde gewicht 😁

4 jaar geleden

13+6 en nu 2,6kg erbij... Gaat plots snel 😮

4 jaar geleden

13+2 en 2 kilo afgevallen

4 jaar geleden

Hier 14 weken en 3 kg afgevallen. Niet ziek geweest maar heb ook wat overgewicht. Komt meer omdat ik nu mn suikers en frisdrank helemaal tot een minimum beperk denk ik. Je kunt het denk ik ook moeilijk met elkaar vergelijken. En het aankomen hoort er ook een beetje bij toch? Probeer gezond te leven en dan komt het heus goed 💜. Je bent prachtig!

4 jaar geleden

Nu 16 weken en nog altijd schommel ik tussen mn start gewicht en 2 kg ligter. Ben zelf niet de slankste dus ik let goed op mn voeding om niet te veel aan te komen.

4 jaar geleden

Reactie op Mell90

Ik heb een maagverkleining en ben 40 kg afgevallen op 3 jaar tijd .. nu met ...
Dat heb ik dus ook.... +5 (15.1 week). Was er 50 kwijt, heb r echt moeite mee 😱😱

4 jaar geleden

Reactie op Wijkhuijs

Dat heb ik dus ook.... +5 (15.1 week). Was er 50 kwijt, heb r echt moeite m ...
Ik ook ik ben er met bezig heel de dag wat als ik weer wor van waar ik kom ik wil niet meer dik zijn 🤪 x

4 jaar geleden

Hier 5+4 en hetzelfde gebleven. Het is mijn 3e zwangerschap (2e kindje) en het lijkt alsof ik al ruim 3 maanden zwanger ben 🙈 Mijn broeken zitten nu al niet meer lekker!

4 jaar geleden

15.4 weken en 3,5 kg aangekomen

4 jaar geleden

Ik ben nu 15+4 en 1kg aangekomen

4 jaar geleden

15 wk 3 dagen, aanvankelijk 2 kg aangekomen, maar dat is er nu weer af.

4 jaar geleden

14+1 1,5 kg aangekomen

4 jaar geleden

Ikke 13 weken en nog niks bijgekomen, aldus de weegschaal in het ziekenhuis. Zal nu wel zo stilletjesaan gaan beginnen als alles goed blijft gaan! :)

4 jaar geleden

16w nu 4 kilo erbij. Valt mee en mooi beginnend buikje😁

4 jaar geleden

17,5 en 0 kg aangekomen

4 jaar geleden

Ik ben 15+ 3 en 2kg afgevallen. Ik eet redelijk gezond tegenwoordig, het zal daaraan liggen. Mijn buikje is er toch al

4 jaar geleden

Niks aangekomen of afgevallen nog

4 jaar geleden

14,3 weken vandaag. Weeg nu 5kg minder. Ben van mezelf aan de zware kant, dus probeer nu ik zwanger minder te snoepen en vooral op tijd te eten en wat meer fruit te eten. Niet misselijk geweest en ook niet hoeven overgeven gelukkig.