Hoeveel hcg op 16 dpo

Nele8502
2 maanden geleden
Volgen
Dag dames, 26/01 had ik een cryo tot in natuurlijke cyclus. Ik ben dus nu 16 dpo en heb een hcg 79 (4+2) Wie had ook een lage waarde en loopt het goed? Bedankt
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
25 reacties
Laris_vh
2 maanden geleden
Zoals je kan zien is dit een normale waarde hoor, het is vooral belangrijk dat het nu gaat stijgen 😊
  • Rapporteren
Pinkeltje
2 maanden geleden
Reactie op Laris_vh
Zoals je kan zien is dit een normale waarde hoor, het is vooral belangrijk dat het nu gaat stijgen 😊
Misschien gekke vraag naar hoe wordt zon waarde gemeten? Is dat via bloedtest? M'n verloskundige zei dat ik geen bloedtest hoef
  • Rapporteren
Nele8502
2 maanden geleden
Reactie op Pinkeltje
Misschien gekke vraag naar hoe wordt zon waarde gemeten? Is dat via bloedtest? M'n verloskundige zei dat ik geen bloedtest hoef
Hallo is inderdaad via een bloedtest. Hier in BelgiΓ« wordt dit standaard gedaan als je in een medisch traject zit
  • Rapporteren
Pinkeltje
2 maanden geleden
Reactie op Nele8502
Hallo is inderdaad via een bloedtest. Hier in BelgiΓ« wordt dit standaard gedaan als je in een medisch traject zit
Ah oke! Nou zo te zien is zo'n waarde goed hoor 😁
  • Rapporteren
Nora91
2 maanden geleden
Ik had met 4.0 89.9 en met 4.4 517,5.
  • Rapporteren
Eris
2 maanden geleden
Moeten jullie dan vaak zo'n bloedonderzoek? Ik heb geen idee hoe het bij mij is.. Ik heb getest licht streepje, getest iets donkerder maar voor steeds licht streepje.. Maar streep is een streep dus geen nieuwe testen meer gekocht en wacht vol spanning op de echo over 2,5 week..
  • Rapporteren
Lisa23
2 maanden geleden
Ik had gisteren met 5 weken. Hcg van 2160
  • Rapporteren
anoniem013
2 maanden geleden
Reactie op Eris
Moeten jullie dan vaak zo'n bloedonderzoek? Ik heb geen idee hoe het bij mij is.. Ik heb getest licht streepje, getest iets donkerder maar voor steeds licht streepje.. Maar streep is een streep dus geen nieuwe testen meer gekocht en wacht vol spanning op de echo over 2,5 week..
Ohh erg is dat he zo lang wachten. Ik heb mijn echo 27-02 .
  • Rapporteren
Evj
2 maanden geleden
Ik laat morgen middag bloed prikken. Ben dan als het goed is 4+5 dus zal het laten weten qua hcg 18-02 de eerste echo πŸ€
  • Rapporteren
anoniem013
2 maanden geleden
Reactie op Evj
Ik laat morgen middag bloed prikken. Ben dan als het goed is 4+5 dus zal het laten weten qua hcg 18-02 de eerste echo πŸ€
Wauww wat mag je lekker vroeg de echo laten doenπŸ₯°πŸ₯°
  • Rapporteren
Evj
2 maanden geleden
Reactie op anoniem013
Ja super fijn! ! Komt alleen wel door een lang medisch traject en miskraam in Oktober. Dus dat is dan weer minder fijn
  • Rapporteren
anoniem013
2 maanden geleden
Reactie op Evj
Ja super fijn! ! Komt alleen wel door een lang medisch traject en miskraam in Oktober. Dus dat is dan weer minder fijn
Ahhh zo. Super spannend zeg! πŸ€πŸ™πŸ»
  • Rapporteren
Pinkeltje
2 maanden geleden
Reactie op anoniem013
Ik ook de 27e! 🀭 Geduld is ver te zoeken hier
  • Rapporteren
Dieneke1985
2 maanden geleden
Reactie op Pinkeltje
Ik ook de 27e! 🀭 Geduld is ver te zoeken hier
Haha ik heb de 28e en ook geeeeennn geduld hihi πŸ˜‰
  • Rapporteren
Sabpat2020
2 maanden geleden
Reactie op anoniem013
Ik heb um morgen voor de 2x ben tussen de 4.5 en 5.5 weken denk ik. Maar is nog niks zeker. Vorige week voor het eerst geweest. Misschien zien we nu wel wat.
  • Rapporteren
Sydney
2 maanden geleden
In nl is het niet standaard. Ik zit in een medisch traject maar moet gewoon de echo afwachten.
  • Rapporteren
Evj
2 maanden geleden
Net gebeld door het ziekenhuis zit ongeveer op 4+5, dacht ik en hcg was 1400
  • Rapporteren
Loesje1774
2 maanden geleden
Reactie op anoniem013
Ik heb ook de 27ste de echo. Spannend!
  • Rapporteren
kdw85
2 maanden geleden
Bij bloedtest 4.2 hcg waarde: 267, bij 4.5 hcg waarde: 1116. Het gaat vooral om de stijging (verdubbeling binnen paar dagen). Xxx
  • Rapporteren