13 Reacties

5 jaar geleden

Ik draag al een tijd een Fitbit. Mijn hartslag is omhoog gegaan van 58 in rust naar 70 in rust nu ik 5 weken zwanger ben. Aan me hartslag in rust zag ik gelijk na mijn ovulatie dat die omhoog ging en ik dus waarschijnlijk zwanger was. Ik denk dat er niets ergs is aan een snellere hartslag. Er moet veel gebeuren en is dus meer voeding en zuurstof door je lichaam nodig. Als je bloeddruk zich aanpast op je hartslag en de bloeddruk niet te hoog word is der niets aan de hand denk ik.

5 jaar geleden

Reactie op Lillianne

Ik draag al een tijd een Fitbit. Mijn hartslag is omhoog gegaan van 58 in r ...
Dankjewel Lillianne! Dat is geruststellend ! En gefeliciteerd 馃拫

5 jaar geleden

Hallo niets om ongerust over te zijn als je zwanger bent gaan de bloedvaten zich verwijden en moet je hart harder pompen Dit brengt een verhoogde hartslag met zich mee. En kan soms zelfs voor hartkloppingen zorgen allemaal niet verontrustend dus

5 jaar geleden

Reactie op Lillianne

Ik draag al een tijd een Fitbit. Mijn hartslag is omhoog gegaan van 58 in r ...
Wat grappig. Helemaal niet aan gedacht dat dat ook kon. Zie bij mij alleen nog geen verschil per maand (ook 5 weken), maar wie weet komt dat nog.

5 jaar geleden

Reactie op Wishful

Wat grappig. Helemaal niet aan gedacht dat dat ook kon. Zie bij mij alleen ...
Ja wie weet! Mijn Fitbit wist eerder dan ik dat ik zwanger was!

5 jaar geleden

Reactie op Lillianne

Ja wie weet! Mijn Fitbit wist eerder dan ik dat ik zwanger was!
Wat grappig! Zit hier nog steeds rond de 60. Wel een goede om eea te blijven monitoren iig, dus hoe dan ook een goede tip! :) Het valt me wel op dat ik minder goed en minder lang diep slaap gek genoeg. Toch handig dat ik 鈥榤 鈥榮 nachts weer ben gaan dragen...

5 jaar geleden

Mijn hartslag is normaal in ruststand 40 en nu tussen de 42 en 46. Fijn om te weten dat er meerdere zijn die hier last van hebben

5 jaar geleden

Normaal is mijn hartslag rond de 60, nu is het rond de 80

5 jaar geleden

Normaal in rust zo'n 68, gister zelfs 105 in rust.

5 jaar geleden

Sporten jullie ook veel/intensief of juist helemaal niet? Ben eigenlijk best benieuwd hoe dit van persoon tot persoon zo kan verschillen.

5 jaar geleden

Hier ook een FitBit - pas 12 dagen na ovulatie en nu al duidelijk te zien aan mijn hartslag! :) Dat was zelfs de eerste reden om te testen voor mij ;)

5 jaar geleden

Reactie op Wishful

Sporten jullie ook veel/intensief of juist helemaal niet? Ben eigenlijk bes ...
Ik sport vier keer per week. En ben slank. Maar voel aan mn lichaam dat mn hartslag hoger is, met name in mn hals pompt t zo! Zou niet denken dat het komt door een slechte conditie 馃槈 heel veel dames herkennen dit blijkbaar 馃檹馃徎

5 jaar geleden

Mijn hartslag is juist redelijk stabiel in rust. Tijdens inspanning gemiddeld iets hoger, maar niet zo duidelijk als bij jullie. Ik ben nu 4.4 wk