Hond voelt zwangersschap aan

Inge275
2 maanden geleden
Volgen
Hallo allemaal, Gisteren en vandaag positief getest! Nu 5 weken zwanger. In juni vorig jaar een miskraam met 5 weken gehad. Dus spanning blijft. Na miskraam in juni hebben wij een hondje gekocht. We wilden daar eerst mee wachten tot we kinderen hadden... maar met de miskraam dachten wij.. het kan ook nog heel lang duren dus we doen het gewoon nu. Geen spijt van gehad! En inderdaad het duurde heel wat maanden voordat we weer zwanger zijn. Had afgelopen dagen al gevoel dat mijn borsten groter waren en was ook vermoeid en hoofdpijn. Sinds 2 dagen ook misselijk. En het klopt dus, we zijn zwanger! Het bijzondere was dat sinds aan paar dagen als ik door mijn hurken ging, mijn hondje bij mij kwam en haar neus tussen mijn benen duwde (sorry klinkt heel gek). En vanochtend sprong ze opeens tegen me op en probeerde ze met haar pootjes mijn buik aan te raken. Dit deed ze daarvoor nooit. Ze voelt en ruikt waarschijnlijk dat er iets veranderd. Hebben jullie ervaring met huisdieren die veranderen in gedrag bij zwangersschap?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Mamdytjh
2 maanden geleden
Hoi! Wat leuk om te lezen! Mijn hondje kwam ook al een paar dagen helemaal tegen me aan liggen, maar zelf zocht ik er niks achter. Mijn man daarentegen zei meteen: je bent vast zwanger. Ik wachtte met testen tot mijn NOD en jawel.. Zwanger!
  • Rapporteren
Inge275
2 maanden geleden
Reactie op Mamdytjh
Hoi! Wat leuk om te lezen! Mijn hondje kwam ook al een paar dagen helemaal tegen me aan liggen, maar zelf zocht ik er niks achter. Mijn man daarentegen zei meteen: je bent vast zwanger. Ik wachtte met testen tot mijn NOD en jawel.. Zwanger!
Gefeliciteerd! Echt bijzonder dat zij het gewoon eerder doorhebben dan wij๐Ÿ˜…
  • Rapporteren
leoniep1986
2 maanden geleden
Wat bijzonder is dat hรจ :) Mijn kat wilde ineens het liefst de hele dag op schoot liggen en liep constant achter me aan. Had een paar dagen later een positieve test in handen. Zij wist t eerder dan ik :-)
  • Rapporteren
Inge275
2 maanden geleden
Reactie op leoniep1986
Wat bijzonder is dat hรจ :) Mijn kat wilde ineens het liefst de hele dag op schoot liggen en liep constant achter me aan. Had een paar dagen later een positieve test in handen. Zij wist t eerder dan ik :-)
Katten dus ook, heel bijzonder! En gefeliciteerd natuurlijk
  • Rapporteren
leoniep1986
2 maanden geleden
Reactie op Inge275
Katten dus ook, heel bijzonder! En gefeliciteerd natuurlijk
Bedankt! En jij natuurlijk ook gefeliciteerd!
  • Rapporteren
Daphnerrr
2 maanden geleden
Niet alleen huisdieren doen dit, ik heb een dochter van 6 die nu ineens uit het niets kusjes op mijn buik geeft of net ff met haar hoofd er tegen aan gaat.. Toch zegt ze dan ff krioelen.... Maar onbewust weet ze miss wel dat er verandering komt!?
  • Rapporteren
Inge275
2 maanden geleden
Reactie op Daphnerrr
Niet alleen huisdieren doen dit, ik heb een dochter van 6 die nu ineens uit het niets kusjes op mijn buik geeft of net ff met haar hoofd er tegen aan gaat.. Toch zegt ze dan ff krioelen.... Maar onbewust weet ze miss wel dat er verandering komt!?
Oh ja! Geloof inderdaad ook wel dat kinderen dat aanvoelrn. Jij ook gefeliciteerd!
  • Rapporteren
Mamdytjh
2 maanden geleden
Reactie op Daphnerrr
Doet mijn dochtertje van bijna 1.5 ook! Door haar ben ik gaan testen.. In de avond legde ze haar hoofd tegen mijn buik en knuffelde ze mijn buik.. Heb haar in bed gelegd en ben gaan testen! ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Inge275
2 maanden geleden
Reactie op Mamdytjh
Doet mijn dochtertje van bijna 1.5 ook! Door haar ben ik gaan testen.. In de avond legde ze haar hoofd tegen mijn buik en knuffelde ze mijn buik.. Heb haar in bed gelegd en ben gaan testen! ๐Ÿ˜‚
Wauw heel bijzomder!
  • Rapporteren
Mamdytjh
2 maanden geleden
Reactie op Inge275
Wauw heel bijzomder!
En de hele dag door trekt ze mijn trui omhoog en geeft ze kusjes op mijn buik๐Ÿฅฐ
  • Rapporteren
ananasje29
2 maanden geleden
Mijn hondje voelt het ook aan!! Normaal ligt hij aan mijn voeten en nu ligt hij altijd aan mijn buik ๐Ÿฅฐ
  • Rapporteren
Adrianita
2 maanden geleden
Ja ik geloof ook dat ze iets merken. Die van mij is al paar dagen zoooooo rustig, normaliter is het een druktemaker.
  • Rapporteren