7 Reacties
2 jaar geleden
Ik vind het niet eens zo heel veel, als ik het vergelijk met wat mijn zoontje eet. Vandaag heeft ie op:
Ontbijt: 1 volkoren boterham en 1 volkoren beschuit en beker water
Fruit: 1 banaan en 3/4 peer en beker water
Lunch: 1,5 volkoren boterham en 1 volkoren cracotte, flesje melk van 120
Tussendoor: soepstengel en beker water
Misschien kan je nog wat fruit geven?
2 jaar geleden
Reactie op Lynn82
Ik vind het niet eens zo heel veel, als ik het vergelijk met wat mijn zoont ...
Ja ik heb net fruit gekocht. Dat kan ik inderdaad even proberen.
2 jaar geleden
Onze zoon eet ook veel maar dan ook echt elke dag😅 misschien heeft ze nu na de griep gewoon meer honger omdat ze daarvoor weinig heeft gehad tijdens haar griep? Ik geef onze zoon gewoon naar behoefte. Hij geeft heel goed aan als hij vol zit maar eet zich nooit misselijk.
Wat wij vaak geven nog als hij honger heeft is kroepoek of plakjes komkommer. Lekker om even te snacken voor hem maar is op zich vrij ligt verteerbaar.
2 jaar geleden
Hahah, hier geen buikgriep (gehad) , maar wel een enorm hongerig mannetje…
Ontbijt anderhalve boterham met beker melk, tussendoor halve banaan, halve peer, kwart appel met beker diksap.
Om 11 uur de fles. Tussen de middag 2 boterhammen en een plakje kipfilet. En vanmiddag koekje en uurtje later nog wat druiven en een beker ranja🙈
2 jaar geleden
Ze zal wel aan het inhalen zijn. Onze was 1 kilo afgevallen na de buikgriep. Hier heeft dat ongeveer 5 dagen geduurt dat zo veel meer at. Ze at toen sochtends 2 a 3 broodjes tussendoor fruit potje. Smiddags 2 a 3 broodjes en tussendoor 2 ontbijtkoek of ander iets. En dan savonds goed avond eten en dan fles van 180 met het naar bed gaan.
2 jaar geleden
Reactie op Sanddra
Ze zal wel aan het inhalen zijn. Onze was 1 kilo afgevallen na de buikgriep ...
Ben je dan niet bang ze dan weer te veel in 1x eten en dan weer buikpijn hebben? Dat had mijn dochter gister dus nu doe ik een beetje voorzichtig. Mijn dochter is ook afgevallen ik weet niet hoeveel maar wel veel denk ik. Paar dagen echt niks gegeten behalve liga.
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Ben je dan niet bang ze dan weer te veel in 1x eten en dan weer buikpijn he ...
Hier heeft ze geen last van gehad. Dus dat weet ik niet. Bij ons had ze twee dagen niks gegeten. Maar was meer gefocust om vocht bij haar binnen te krijgen omdat dat belangrijker is dan eten. Ook al wou ze echt geen vast voedsel.