146 Reacties

4 jaar geleden

Haha ja hier ook veel honger! Heb voor op het werk een mueslireep in mijn tas. Niet heel gezond maar helpt wel ff voor de tijd tussen de pauzes .. En avonds rond een uur of 8 nog een schaaltje yoghurt

4 jaar geleden

Pfoeeee dit komt mij zo bekend voor!! Ik moet echt om 1,5 uur/2 uur eten anders wordt ik helemaal flauw en bleh. Ik eet extra fruit, muesli repen, snelle Jelles, een extra boterham enzo!

4 jaar geleden

Nootjes, fruit, groente met hummus haha馃お Maar heb net een bak chips op 馃ぃ

4 jaar geleden

Ik had mezelf in het begin vol zitten proppen met van alles en nog wat. Toen werd het gelukkig wat minder. Nu heb ik bv crackers, fruit, popcorn, veel water en/of thee.. Maar ik weet precies hoe je je voel 馃槀馃槀

4 jaar geleden

Ik doe vaak vla met muesli, yoghurt met muesli en groentes

4 jaar geleden

Mij lukt het echt niet altijd om gezonde dingen te eten tussendoor. Eet het liefst alles wat los en vast zit 馃ぃ馃ぃ De nieuwe Mc flurry Snickers spookt al dagen door mn hoofd... denk dat die dit weekend toch echt de mijne is 馃槄

4 jaar geleden

Pfff ja ik ook! En het enige wat ik lekker vind zijn zure dingen, eet het liefste de hele dag citroenen 馃槀

4 jaar geleden

Heeel herkenbaar.. ik heb o.a. een zak walnoten in m'n tas voor tussendoor.. Maarja teveel daarvan is natuurlijk ook niet goed 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op DDD1992

Nootjes, fruit, groente met hummus haha馃お Maar heb net een bak chips op 馃ぃ ...
Hahaha ik krijg er watertanden van, een bak chips 馃ぃ hopelijk heb je genoten !

4 jaar geleden

Hahaha ik krijg er watertanden van, een bak chips 馃ぃ hopelijk heb je genote ...
Het was zo lekker! Doritos paprikachips馃槀馃檲

4 jaar geleden

Reactie op DDD1992

Het was zo lekker! Doritos paprikachips馃槀馃檲
Hmmmmmmmm ! My fav 馃槏 ben gewoon jaloers terwijl ik een bak yoghurt naar binnen werk (heb niks anders bij me 馃ぃ)

4 jaar geleden

Ik eet een salade van komkommer tomaat en avocado tussendoor om de ergste honger te stillen

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. ben de hele dag wel misselijk. Maar ik eet de hele dag door. Wanneer ik net heb gegeten paar minuten erna krijg ik weer trek pfff. Door de misselijkheid eet ik nu waar ik naar verlang. Zodra dat voorbij is ga ik weer lekker opletten op wat ik eet. Ik was een gezonde eter totdat ik mij misselijk begon te voelen. Ik word wel een beetje moe van dat continue eten eten eten. Dat is soms gewoon geen eten meer wil en kan zien hahaha. Gezonde tussendoortjes -verschillende soorten fruit in stukjes - wortel met hummus - volkoren cracker met kaas met tomaat/komkommer of ei (of ander beleg) - Volkoren beschuit - roggebrood - selderij - stuk komkommer - kwark of yoghurt met fruit Hoop dat je er wat aan hebt. Verder weet ik het even niet. Succes!

4 jaar geleden

Pfff hier ook zo veel trek en soms ook weer helemaal niet, of wel. Ik weet dan niet wat ik moet haha. Ben dan ook wel misselijk..

4 jaar geleden

Ik heb dat dus ook de hele dag honger maar ook misselijk. Probeer wel gezond te blijven eten alleen merk ik dat ik trek heb in chocola馃槸 Alleen voel ik me zo opgezet niet normaal馃槸 meer last van?

4 jaar geleden

Mij lukt het echt niet altijd om gezonde dingen te eten tussendoor. Eet het ...
Die is zoooo lekker mc flurry snickers馃槏馃槏馃槏 wil hem ook zo graag nog keer halen maar hou mezelf ver weg van de mac donalds馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Ik heb zo'n 300gr zak met wortels, 1 of 2 pakjes droge crackers en 2 tomaten op mijn bureau liggen en zodra ik honger heb of misselijk word eet ik daar iets van. Soms maar 1 worteltje of een halve cracker maar soms meer. Kijk het per honger of misselijkvlaag aan.

4 jaar geleden

Kon ik maar eten馃槶 ben nu 8 weken en kan al zeker een week niets binnenhouden. En ik vind alles vies馃槬

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Ik heb dat dus ook de hele dag honger maar ook misselijk. Probeer wel gezon ...
Hahaha precies dit! De hele dag misselijk en honger 馃ぃ zolang ik eet, gaat het goed馃槀 ook heel veel trek in chocolade, maar eigenlijk in alles wel..

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Die is zoooo lekker mc flurry snickers馃槏馃槏馃槏 wil hem ook zo graag nog keer ...
Hahahaha ik houd mn hart vast 馃ぃ馃ぃ wil hem nu nog meer proeven hahaha.