146 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar! Vind alles goor wat gezond is. Meeste dingen die ik normaal at hebben geen smaak zoals ei, avocado, rijstwafels, havermout (zonder kaneel). Duss verlang vooral naar krokant en stevige smaken. Nachos met een guacemole, popcorn zelf gemaakt, yoghurt, framboosjes. En al een tijd zo’n zin in turkse pizza met döner. Terwijl ik vegetariër ben 😱😂😏🥓

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken en eet ook heel veel. Als ik aan het eten ben zit ik al te denken wat ik daarna ga eten en allemaal ongezonde dingen 😝 maar ik doe mijn best, heb nu een bak met druiven voor me staan. Maar ik werk ook nog is in de horeca, ze weten niet dat ik zwanger ben maar ik kom regelmatig een frietje of een nootje pikken en dan zeggen ze dat ik een vreetzak ben. Dan denk ik bij mezelf, je zou is moeten weten 😂

4 jaar geleden

Reactie op Mandytjh

Hahaha precies dit! De hele dag misselijk en honger 🤣 zolang ik eet, gaat ...
Jaaaaaaa! Ik ben ook heel de tijd misselijk maar zolang ik aan het eten ben gaat het eventjes... maar weet aan de andere kant ook nooit wat te eten want niets smaakt nog zoals het was 😅 lastiiiiig 🙈🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op MissDay

Jaaaaaaa! Ik ben ook heel de tijd misselijk maar zolang ik aan het eten ben ...
Precies wat jij zegt missday, moet echt niet aan eten denken maar als ik maar eet, gaat het wel. Stond laatst om 4 uur smorgens aardappelsalade te eten uit de koelkast 😅

4 jaar geleden

hihi ik lees deze topic en denk.... hmmmm ik heb nog crispy white chocolate 🤣

4 jaar geleden

Haha zo herkenbaar dit! Alleen eten lijkt te werken tegen de misselijkheid, crackers en kale toastjes doen het erg goed bij mij. Maar tegelijkertijd heb ik de HELE DAG, ELKE DAG zin in patat. Misselijk + zin hebben in patat; ik snap mezelf niet meer. 😅 (PS: ik heb mezelf de regel opgelegd dat ik maar maximaal 2x per week eraan mag toegeven, anders kan je me rollen binnenkort 😂)

4 jaar geleden

Ja ik heb ook van die vreetbuien.. niet normaal.. met mn vorige zwangerschappen had ik dit absoluut niet.. ik had toen nergens last van. Maar nu pfff als ik zo door blijf gaan.. 😂

4 jaar geleden

Hahahaha ik houd mn hart vast 🤣🤣 wil hem nu nog meer proeven hahaha.
Hahahahahah eet smakelijk

4 jaar geleden

Reactie op Mandytjh

Hahaha precies dit! De hele dag misselijk en honger 🤣 zolang ik eet, gaat ...
Jaaa alleen modt mezelf beperken want ik heb een hoog bmi en wil niet teveel aankomen

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Ik ben nu 7 weken en eet ook heel veel. Als ik aan het eten ben zit ik al t ...
Hahahahahahahah

4 jaar geleden

Ik heb 1 jaar weight watchers gedaan om zwanger de kunnen raken (Heb PCOS). En ik probeer het bij die gezonde tussendoortjes te houden. Al vind ik dat heel moeilijk en tegelijk ben ik ook erg bang om dik te worden (ben 25 kilo afgevallen) Ik heb constant honger en ben daar constant misselijk van. Komkommer, appels, mandarijnen, rijstwavel, snack-a-jacks etc. Er gaat heel wat doorheen op een dag. Vooral komkommer zorgt ervoor dat ik de hele tijd kan blijven eten, zonder dat het heel slecht voor mij is. Maar ik moet wel zeggen. Ik zit al 4 weken dagelijks meerdere keren op Ubereats te kijken naar Kapsalons en Turkse pizza's🤤 tot nu toe nog niet besteld. Maar er komt een dag... Ojaa, en ik heb laatst midden op de dag in bed een grote bestelling McDonalds weggegeven, oeps🤫

4 jaar geleden

Reactie op JustMie

hihi ik lees deze topic en denk.... hmmmm ik heb nog crispy white chocolate ...
Omg breng me niet op ideeën 🙈 gelukkig ben ik aan het werk kan ik geen kant op hahahah

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Omg breng me niet op ideeën 🙈 gelukkig ben ik aan het werk kan ik geen kan ...
Ja ja de reep is op..... wel met heeel veel moeite gedeeld met mn man🤪 ach af en toe mag wel toch?

4 jaar geleden

Reactie op JustMie

Ja ja de reep is op..... wel met heeel veel moeite gedeeld met mn man🤪 ach ...
Whahahaha jawel maar ik ksn elke dag chocola eten🙈 das niet goed hahahah

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Hahahahahahahah
Echt heel erg en mijn vriend zegt dan 'jij bent echt ongelooflijk! Je zit te eten en je denkt nu al aan ander eten!' hahaha 😜

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Echt heel erg en mijn vriend zegt dan 'jij bent echt ongelooflijk! Je zit t ...
🤣🤣🤣🤣 life of a pregnant woman

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Whahahaha jawel maar ik ksn elke dag chocola eten🙈 das niet goed hahahah
Hahha ja ik ook....

4 jaar geleden

Dit is mijn 4e kindje.. ben altijd wel licht misselijk geweest maar nooit zoals nu, eetlust is weg en als ik dan honger heb, zoals gisteravond een pannenkoek heb ik weer spijt dat ik het heb gegeten.. Ik eet geroosterd brood met kaas s morgen helpt tegen misselijk heid bij mij en drink de hele dag door gemberthee vlees en aardappels laat ik ook staan tegenwoordig lievet rijst met komkommer oid

4 jaar geleden

Manlief neemt uit het werk een Mc flurry Snickers mee 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

4 jaar geleden

Ik heb t op het moment ook!! Ben ongv 8 wkn, hiervoor geen last van. Sinds een paar dagen steeds honger. Mijn maag knort, ik word misselijk als ik niet eet 😅 Heb lichtelijj moeite het gezond te houden...