10 Reacties
5 jaar geleden
Toen mijn zoontje dit ging doen hebben wij hem in het ledikant gelegd...toen sliep hij meteen rustiger
5 jaar geleden
Onze kleine slaapt ook al iets langer dan een maand in zijn ledikant in zijn eigen kamer. Paste niet meer in zijn wieg.
5 jaar geleden
Wij hebben geen wieg maar een co-sleeper. Ze is met 8 weken naar haar ledikantje gegaan omdat zij dit ook doet in de co-sleeper. Ze slaapt ook ingebakerd en lag steeds bovenin of aan de zijkant. Sinds ze in haar ledikantje ligt, gaat ze soms nog wat omhoog. Maar verder blijft ze liggen. Het kleine bedje is nog voor nood of als ze heel onrustig is (makkelijker voor mij)
5 jaar geleden
Dit hadden we ook met allebei van onze jongens. Hoewel die van ons niet ingebakeerd waren, daar konden zij niet tegen en werden onrustig ipv ontspannend slapen.
Bij de oudste heb ik in de ledikant een bumper geplaatst (al wordt het niet geadviseerd ivm verstikken....) want elke keer hem horen zijn hoofd stoten is niet fijn.... niks raars gebeurt hij is inmiddels 4... hij heeft het nog in zijn bed en slaap heerlijk tegenaan.
Bij de jongste ligt nu nog in de wieg en die gaat ook schuin liggen. Heeft zelfs een favo kant. Hoewel de wieg een zachte kant heeft (die lig in een wiegmand, letterlijk een mand)
Heb ik een babynest ingelegd en hij slaap lekker aan zijn favo kant 😊