26 Reacties

5 jaar geleden

en wil je niet iets natuurlijks smeren voor die eczeem? ik heb enkele maanden terug zalf gemaakt voor eczeem, was engels recept en volgens de mama van het kindje werkte ze echt super goed.. en niks chemisch...

5 jaar geleden

Reactie op hippekimster

en wil je niet iets natuurlijks smeren voor die eczeem? ik heb enkele maand ...
Ik heb bephantene gebruikt en nu la roche posay lipikar het vermindert wel wat maar de jeuk blijft! Wat is jou geheime recept..

5 jaar geleden

Heb je al uierzalf geprobeerd? Zalf geen cr猫me. Dit doe ik sinds kort werkt super

5 jaar geleden

Misschien dat teerzalf een optie biedt? Het is wel een kliederboel maar het helpt wel.

5 jaar geleden

Ik zou ook echt nog geen hormoonzalf gebruiken bij me baby.. ik heb het zelf een tijd gebruikt en me huid voelde er dunner door. Mijn dochtertje 4,5 maand heeft ook exceem en mijn huisarts raadde aan gewoon basic vette zalf te gebruiken omdat tussen de 4-6 maanden de eigen huidbasis opgebouwd word en dan exceem bij baby's veel voorkomend is maar ook weer weg gaat dus.

5 jaar geleden

ik werk zelf ook in apotheek, mag ik vragen welke creme je precies hebt gekregen? misschien kan ik je helpen. hormoon zalf kan voor kort gebruik geen kwaad. teerzalf zou ik absoluut niet bij een baby gebruiken. La Roche Posay is wel een goed merk voor baby huidje. zitten verder geen stoffen in.

5 jaar geleden

Ik gebruik dit ook voor mijn zoontje en zelfde schema. Gebruik het liever niet maar hij heeft heel veel last van de eczeem en alle gewone smeersels al geprobeerd. Na 2 dagen smeren is het al bijna helemaal weg.

5 jaar geleden

Reactie op nennahs

ik werk zelf ook in apotheek, mag ik vragen welke creme je precies hebt gek ...
Ik heb de hydrocortisonacetaat gekregen

5 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Ik gebruik dit ook voor mijn zoontje en zelfde schema. Gebruik het liever n ...
Welke afbouw schema heb je gekregen als ik vragen mag

5 jaar geleden

Reactie op Lillianne

Ik zou ook echt nog geen hormoonzalf gebruiken bij me baby.. ik heb het zel ...
Ik hoop ook dat het zo snel mogelijk weg trekt!

5 jaar geleden

Reactie op fiertje

Welke afbouw schema heb je gekregen als ik vragen mag
Weet niet of je het goed kan zien, maar 1e week 2x per dag, 2e week 1x per dag en dan als het niet weg is moet ik bellen en wordt hij doorverwezen naar smeerpoli (is namelijk al 2e keer in 2 maanden tijd dat eczeem zo erg oplaait).

5 jaar geleden

Reactie op nennahs

ik werk zelf ook in apotheek, mag ik vragen welke creme je precies hebt gek ...
Mag ik jou dan iets vragen, wat als de eczeem sneller weg is dan het schema dat ik heb gekregen? Mag ik dan stoppen met smeren?

5 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Mag ik jou dan iets vragen, wat als de eczeem sneller weg is dan het schema ...
Niet eerder stoppen, anders Kan het weer terug opvlammen. De 'kuur/recept' afsmeren

5 jaar geleden

Reactie op Marinda_

Niet eerder stoppen, anders Kan het weer terug opvlammen. De 'kuur/recept' ...
Ok, thanks 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op fiertje

Ik heb bephantene gebruikt en nu la roche posay lipikar het vermindert wel ...
geen geheim ik had op google ingetikt in het engels eczema relief salve diy en dan beginnen lezen en zo gevonden, zal nog eens zoeken en als ik dat kan hier delen de link maar ik ben geen krak om zon dingen te doen ze馃槄

5 jaar geleden

Reactie op hippekimster

geen geheim ik had op google ingetikt in het engels eczema relief salve diy ...
heb nog eens gezocht en is op Pinterest

5 jaar geleden

Bij mijn zoontje hielp lipikar ap+m heel goed, nu is het toch weer terug en erger, ook op zijn lichaam. Ben ook huiverig om de hydrocortisone te gebruiken. Moet het nu misschien toch maar gaan doen

5 jaar geleden

Reactie op licakika

Bij mijn zoontje hielp lipikar ap+m heel goed, nu is het toch weer terug en ...
Je hebt idd periode dat eczeem terug komt en periode dat het weg is, echt vervelend!

5 jaar geleden

Ik ben dit tegengekomen vandaag. Het proberen waard. Dermagiq lijkt qua ingredienten op dermel huidzalf. Het proberen waard.

5 jaar geleden

Reactie op fiertje

Je hebt idd periode dat eczeem terug komt en periode dat het weg is, echt v ...
Ja idd echt verschrikkelijk, ik vind het zo erg voor hem 馃槳