26 Reacties
5 jaar geleden
en wil je niet iets natuurlijks smeren voor die eczeem? ik heb enkele maanden terug zalf gemaakt voor eczeem, was engels recept en volgens de mama van het kindje werkte ze echt super goed.. en niks chemisch...
5 jaar geleden
Heb je al uierzalf geprobeerd? Zalf geen cr猫me. Dit doe ik sinds kort werkt super
5 jaar geleden
Misschien dat teerzalf een optie biedt? Het is wel een kliederboel maar het helpt wel.
5 jaar geleden
Ik zou ook echt nog geen hormoonzalf gebruiken bij me baby.. ik heb het zelf een tijd gebruikt en me huid voelde er dunner door.
Mijn dochtertje 4,5 maand heeft ook exceem en mijn huisarts raadde aan gewoon basic vette zalf te gebruiken omdat tussen de 4-6 maanden de eigen huidbasis opgebouwd word en dan exceem bij baby's veel voorkomend is maar ook weer weg gaat dus.
5 jaar geleden
ik werk zelf ook in apotheek, mag ik vragen welke creme je precies hebt gekregen? misschien kan ik je helpen.
hormoon zalf kan voor kort gebruik geen kwaad.
teerzalf zou ik absoluut niet bij een baby gebruiken.
La Roche Posay is wel een goed merk voor baby huidje. zitten verder geen stoffen in.
5 jaar geleden
Reactie op fiertje
Welke afbouw schema heb je gekregen als ik vragen mag
Weet niet of je het goed kan zien, maar 1e week 2x per dag, 2e week 1x per dag en dan als het niet weg is moet ik bellen en wordt hij doorverwezen naar smeerpoli (is namelijk al 2e keer in 2 maanden tijd dat eczeem zo erg oplaait).

5 jaar geleden
Reactie op fiertje
Ik heb bephantene gebruikt en nu la roche posay lipikar het vermindert wel ...
geen geheim ik had op google ingetikt in het engels eczema relief salve diy en dan beginnen lezen en zo gevonden, zal nog eens zoeken en als ik dat kan hier delen de link maar ik ben geen krak om zon dingen te doen ze馃槄
5 jaar geleden
Reactie op hippekimster
geen geheim ik had op google ingetikt in het engels eczema relief salve diy ...
heb nog eens gezocht en is op Pinterest