5 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje is 2 weken geleden 2 geworden en heeft iets vergelijkbaars. Alleen wordt hij niet wakker, hij 'huilt' ergens in de nacht ongeveer 2 minuten terwijl hij gewoon doorslaapt. Geen idee waar het ineens weg komt. Hij heeft dit eerder wel gehad toen hij tandjes door kreeg, dus ik dacht misschien komen er nu kiezen door, maar die kan ik nog niet zien 🤔
2 jaar geleden
Mijn zoontje wordt deze donderdag 2 jaar en wil sinds vorige week niet gaan slapen. Elke keer groot verdriet als hij naar bedje toe moet en hij blijft ook lang wenen. Af en toe wordt hij snachts ook wakker met groot verdriet (droom?) en wil hij niet meer verder slapen behalve bij mama en papa in bed. Lastig want ik ben momenteel hoogzwanger en doodmoe
2 jaar geleden
Herkenbaar!! Wij hebben een week of 3-4 elke avond rond half 10 - half 11 een huilbui gehad, lijkt gewoon te slapen, maar is wel echt helemaal in paniek /?verdrietig! Wij denken dat het de verwerking van de dag is, nu 2 nachten ineens niet meer, ik denk dus dromen - verwerken! Wij haalde hem uiteindelijk vaak wel even uit ze bedje maar omdat ie “sliep” konden we hem ook weer makkelijk terug leggen vaak.