5 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind het eigenlijk wel erg, de kat was er eerder dan de zwangerschap/ baby en moet nu naar buiten wijken? Ik zou gewoon zorgen dat hij niet op plekken ligt waar de baby ligt en genoeg stofzuigen maar ik zou het nooit zo aanpakken als jij nu doet.

5 jaar geleden

Sorry maar dat vind ik ook heel erg.. Ik heb hier een hond, die ga ik toch ook niet buiten zetten? Zorg voor een schoon huis, maar ban je kat niet uit je huis; dat kan echt niet.

5 jaar geleden

Trouwens, je parkieten maken wellicht meer stof/mijt dan je kat..

5 jaar geleden

Ik snap je volkomen. En de reden 'de kat was er eerder' vind ik echt onzin. De situatie wijzigt en iedereen zal zich moeten aanpassen. Dus ook het huisdier. Straks wil ik ook mijn kleine op het speelkleed op de vloer in de kamer. Dan kan ik onze lieve maar drukke hond er echt niet bij hebben. Dus dan zit ze buiten, waar ze t overigens prima naar der zin heeft. En ja onze hond slaapt sinds kort ook in de schuur, lekker op der mat en de hond vindt het er prima. Dat ze een nieuwe slaapplek heeft wil niet zeggen dat ze niet voldoende aandacht en knuffels krijgt. Ze wordt nog steeds verwend. En zo houden we het huis toch wat schoner en meer vrij van vieze geurtjes. Bovendien kunnen dieren prima in de schuur slapen. Zowel honden als katten. Wat denk je van al die boerderijkittens en honden. Die slapen in t hooi of zoeken ergens buiten hun slaapplek of in de schuur. Die honden en katten hebben echt het beste leven hoor. Lekker buiten ravotten en op avontuur. Je geeft aan dat je een fijne slaapplek in de schuur voor haar heb gecreëerd. Het komt op mij over dat je huisdier niets tekort komt. En zoals je al aangeeft zal ze nog vaak zat binnen zitten. Als ze maar lkkr aandacht krijgt is t goed toch! Je komt me over als een zorgzame baas die juist om tips vraagt. Wij zitten te denken aan een stofzuiger robot in huis die s nachts zn rondje doet. En verder denk ik dat we qua hygiëne niet veel anders zullen ondernemen dan nu t geval. Het schijnt dat huisdieren heel goed zijn voor kleine kinderen en ook allergieën voorkomen. Mocht je meer willen weten moet je maar eens babies kijken (een Netflix serie over het eerste levensjaar en ontwikkeling van de baby). Miss doet je dat nog besluiten dat de kat wel binnen mag slapen. Maar als je anders besluit dan is dat gewoon aan jou!

5 jaar geleden

Wij hebben een hond en een kat.. maar mijn diertjes mogen gewoon binnen blijven.. mijn kat komt niet buiten maar de hond wordt natuurlijk minimaal 5 uitgelaten..ik stofzuig elke dag en dwijl/stoom elke dag. Ik ben al een poos aan het leren dat de kat niet in de box mag. Ze weet het nu.. de pootjes van de hond die ik nu ook al af.. dus als ons ventje er over 2 weken is zal dat niet anders zijn.. hier blijven mijn dieren gewoon lekker bij ons binnen.