4 Reacties

één jaar geleden

Die kleintjes hebben nog niet zo'n goede weerstand als wij volwassenen dus het kan echt van alles zijn. Maar als hij verder goed eet en drinkt en niet suf of verward is, zou ik mij er niet zoveel zorgen over maken. Als de koort langer dan 3 dagen duurt of je voelt je er niet fijn onder, kun je altijd de dokter of savonds hap bellen voor advies natuurlijk👍

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft in april geloof ik, 6 dagen hoge koorts gehad zonder andere verschijnselen 🤷🏼‍♀️ Was ook heel moe en eten deed ie ook gewoon (wel iets minder, maar hij eet gewoon heel veel normaal 😂) Dag 7 werd ie wakker alsof er niks aan de hand was, koorts weg en weer vol energie. Heb wel verschillende keren huisarts gebeld en hij is na 3/4 dagen ook gecheckt.

één jaar geleden

Dank jullie wel voor de reacties! Gelukkig maak ik me niet zo heel snel zorgen, maar vond het wel wat raar ineens weer. Hou het in de gaten en vannacht maar even een keer heen om hem wat water te laten drinken

één jaar geleden

Hier had men zoontje ook week tot 2weken koorts, met af en toe dag tussen normaal. Heel erg moe, dacht dit komt van lange dagen school en nog erg zijn middagslaapje nodig te hebben. Na onderzoeken (bloedtestje) bleek hij klierkoorts te hebben gehad.