36 Reacties

5 jaar geleden

Hoi hoi, ik heb leuke dingen gezien op Pinterest馃槉 Veel idee毛n! Zeker waard om er een kijkje op te nemen! Hopelijk heb je er iets aan! Xxx

5 jaar geleden

Had een cake gemaakt met een witte chocolade topping met muisjes 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik heb van Pinterest (neger) zoenen met muisjes gedaan voor ons zoontje erg leuk en makkelijk 馃槉 beetje smelten boven het fornuis en dan dippen in de muisjes 馃槃

5 jaar geleden

Geboorte chocolade hebben wij gedaan met de geboorte van onze dochter.

5 jaar geleden

Beschuit met muisjes? Deze traditie ken ik niet 馃槉

5 jaar geleden

Witte chocolade smelten, dat smeer je op lange vingers en Oreo's.. en dippen in de muisjes... Erg lekker en toch wat anders鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op SDB2617

Hoi hoi, ik heb leuke dingen gezien op Pinterest馃槉 Veel idee毛n! Zeker waard ...
Tnx ga ik doen!

5 jaar geleden

Reactie op Patjee

Witte chocolade smelten, dat smeer je op lange vingers en Oreo's.. en dipp ...
Leuk idee!

5 jaar geleden

Ik had bij onze eerste Rocky Road gemaakt ( chocola smelten, stukjes spekjes en biscuitjes erdoor heen roeren, op bakblik storten, muisjes eroverheen en in de koelkast laten opstijven). Ziet er heel leuk uit en t is echt heel lekker ( beter dan die droge beschuit kreeg ik van iedereen te horen馃)

5 jaar geleden

Reactie op loulou87

Ik heb van Pinterest (neger) zoenen met muisjes gedaan voor ons zoontje erg ...
Leuk idee

5 jaar geleden

Wij willen voor zoiets gaan. Versierd Spakenburgs hart.

5 jaar geleden

Scholiertjes boven heet water of boven een hete waterkoker houden (paar seconde) dan in de muisjes dippen en hard laten worden. Erg leuk en lekker. En je kan er makkelijk een hoop tegelijk maken en een tijdje bewaren in een afgesloten bak.

5 jaar geleden

Na de bevalling van mijn eerste kindje hebben wij geboortekoekjes. Dit zijn koekjes met witte chocolade en gekleurde muisjes.. Iedereen was erg enthousiast over

5 jaar geleden

Wij hadden bij onze dochter mini Tompouce en dan aan de zijkanten dippen in de muisjes

5 jaar geleden

Wanneer doen jullie dat en aan wie geven jullie dat? Is dat iets typisch Nederland?

5 jaar geleden

Slagroomsoesjes doormidden snijden en dippen in roze of blauwe muisjes

5 jaar geleden

Reactie op KellySven

Wanneer doen jullie dat en aan wie geven jullie dat? Is dat iets typisch Ne ...
Je geeft iets zoals beschuit met muisjes aan je kraambezoek

5 jaar geleden

Wij hebben bij onze eerste kinderen een plakje cake met slagroom en muisjes gedaan en sommigen wilden er nog jam bij馃槃

5 jaar geleden

Lange vingers voor de helft in chocolade dippen en dan in de muisjes

5 jaar geleden

Chocolade zoenen met muisjes erop werd lekker en je raakt er niet zat van馃構