36 Reacties
één jaar geleden
Oeps best een lang stuk😉 Maar ik moest het even van mij afschrijven.
één jaar geleden
Als ik het allemaal zo lees kan ik best begrijpen dat je aan scheiden drenkt. Luister naar je gevoel en doe war voor jou goed voelt. Misschien een idee om even een break te nemen en dat 1 iemand even ergens anders heen gaat? Even tijd om alleen na te denken over bepaalde dingen en te kijken of je het mist.
één jaar geleden
Reactie op Anoniem2468
Als ik het allemaal zo lees kan ik best begrijpen dat je aan scheiden drenk ...
Had ik al gedaan. Maar door een verleden lukte dat niet echt bij mijn ouders. En verder kan ik ook nergens heen. En hij gaat niet ergens anders heen.
één jaar geleden
Ach wat naar... heb idd meerdere berichten al voorbij zien komen hierover, dus het gaat niet over 1nacht ijs.
Het enige wat ik kan adviseren (maar heb er geen ervaring mee) is om iig te wachten tot de relatietherapie start. Vermoedelijk neemt hij dit niet serieus, maar hopelijk verrast hij je positief. Zo niet dan is dat het signaal dat je voor jouzelf (en jouw dochter) gaat kiezen.
Sterkte 🍀💐
één jaar geleden
Reactie op Lotje6
Och meid.. ik heb ook vaker berichten van je gezien.. echt zo sneu dat het ...
Ik heb al zo vaak geprobeerd te praten, brieven geschreven, hele stukken via whatsapp. Maar er komt geen enkele emotie van hem af. Hij praat er niet over en verdraaid alleen maar alles. Er komt niks vanuit hem. Ik ben de enige die altijd voor ons vecht. Maar als het al die tijd maar van 1 kant komt dan houdt het op. De knoop doorhakken is het moeilijkste wat ik moet doen. Maar ik kan niet anders. Ik merk dat ik er zelf aan onderdoor ga en dat ik mij echt niet goed voel.
één jaar geleden
Heb je al eens tegen hem gezegd dat je je eenzaam voelt? Ik praat het gedrag van je man niet goed maar scheiden is wel heel definitief. In jouw situatie zou ik ook de relatietherapie nog afwachten en proberen het weer wat leuker te maken samen door samen uit eten te gaan/weekendje weg. En evt tegelijkertijd wat meer afstand nemen van elkaar. Kan een van jullie tijdelijk (bijv een week) naar een hotel? Dat heeft in onze relatie ook geholpen. Het zijn maar tips, misschien heb je er wat aan, misschien ook niet. Als dat allemaal niet werkt kan je altijd nog uit elkaar.
één jaar geleden
Ik ben echt helemaal gebroken. Mijn hele lichaam staat stijf van de stress. Hele dagen ben ik alleen maar aan het piekeren. S’nachts is onze dochter altijd wakker en slaapt verder bij ons. Of eigenlijk op mij. Druk op werk met deze dagen. En totaal geen zin hebben om naar huis te gaan. Wij vieren oud en nieuw ook niet samen. Na her kerstdiner bij mijn ouders kon hij ook meteen vertellen dat hij oud en nieuw met zijn vrienden gaat vieren. Het kwam er ook zo ongelofelijk bot uit.
Ik hen mij nog nooit zo alleen en gebroken gevoelt.
één jaar geleden
Vervelend om te horen... je zit op elkaars lip en dan gaat het niet lukken rustig te kijken naar wat jullie willen.
Ik denk dat de relatietherapie een hele goede stap gaat zijn, dan krijg je misschien een beeld van hoe je man naar alles kijkt. Dat kan helpen bij de knoop doorhakken. Maar dat zal niet na 1 gesprek zijn. Gelukkig starten jullie vanaf 11 jan, dus dan zal de therapeut bepalen hoe snel jullie terug 'moeten/kunnen' komen gezien jullie situatie.
Hopelijk heb je vanavond wat rust, en kan je nog een beetje genieten van de jaarwisseling. Probeer er vooral voor jezelf een keuze in te maken zonder te denken aan verwachtingen die je je man oplegt. Je klinkt als een hard werkende goede moeder, en dan komt alles goed!
één jaar geleden
Reactie op LauraLau
Hoe gaat het nu?? 11 januari kruipt dichterbij....
Tot nu toe hetzelfde. Oud en nieuw niet eens samen gevierd. Hij wilde dat liever met zijn vrienden doen. Toen we weer thuis kwamen wilde onze dochter een boekje lezen met hem. Ze pakte een boekje en hij was weer met zijn telefoon. Toen rende ze naar hem toe en zei: Nee weg! Te zielig gewoon. Daarna deed hij hem wel weg maar spelen wilde ze liever met mij. Omdat ik haar wel de volle aandacht geef.
één jaar geleden
Reactie op Aileenkayleigh
Vervelend om te horen... je zit op elkaars lip en dan gaat het niet lukken ...
Hij vind dat de therapeut maar advies moet geven. Maarja het moet wel uit jezelf komen. Iets zeggen waarom hij mij niet kwijt wil kan hij ook niets zeggen.
één jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Tot nu toe hetzelfde. Oud en nieuw niet eens samen gevierd. Hij wilde dat l ...
Sorry maar als ik dit zo lees denk ik dat je nog heel veel energie erin kan stoppen maar dat is echt zonde want hij doet totaal geen moeite..
ik zou voor jezelf en je dochtertje kiezen en je energie houden voor je kindje ipv trekken aan een dood paard. Tuurlijk makkelijk gezegd maar wilde wel mijn mening met je delen.
één jaar geleden
Reactie op Sesame
Hoe was de afspraak bij de relatietherapeut?
Niet goed. Leek meer dat ik de oorzaak ben van alles. Ook toen ik zei dat ik even afstand wilde zei ze dat ik dan maar met onze dochter ergens anders moet zijn omdat mijn man geen vrienden zou hebben. Nou echt hoor. Dus ik moet met alles voor voor mijn dochter ergens anders heen. Terwijl hij zeker wel vrienden heeft. En nog veel meer vreemde dingen. Ik moest maar accepteren dat mijn man niet wil praten. Nou ik dacht dit meen je niet! Ik ben op gestaan en vertrokken
één jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Niet goed. Leek meer dat ik de oorzaak ben van alles. Ook toen ik zei dat i ...
Wauw serieus?? Wat een slechte therapeut zeg
één jaar geleden
Wauw serieus?? Wat een slechte therapeut zeg
Nou echt hoor niet normaal. Ik was zo ongelofelijk boos. Ik kon het het echt geloven. En mijn man boos op mij omdat ze natuurlijk voor hem alles zo goed zei.