Hoi,
Ik heb al vaker een topic gemaakt over deze situatie. De last tijd gaat het zo slecht tussen mijn man en ik dat ik het nu echt niet meer trek. We leven nu echt langs elkaar dan met elkaar. We hebben de intake gehad bij een relatietherapeut maar we hebben pas 11 januari de volgende afspraak. Maar ik voel dat het niet meer goed gaat komen. De liefde is echt volledig weg en kan niet eens meer in dezelfde kamer zijn met hem. Na ruzies toen mijn man de volgende dag gewoon alsof er niks aan de hand is. Praat er niet over en gaat gewoon door. Communiceert nooit over dingen. Hij wil steeds uiteten als we iets doen met zijn 3jes. De energierekening boeit hem totaal niet. Doet de verwarming elke keer op vol. Als ik thuiskom moet die weer normaal zetten. Hij vind mij een zeikwijf. Als ik niks vraag om iets te doen dan gebeurt het ook niet. Zit ook steeds meer op zijn telefoon. Zelfs onze dochter is minder belangrijker dan zijn telefoon. Hij vind dat ik teveel bij mijn ouders ben. Ja mag ik dat zelf weten als ik vrij ben of als het thuis niet gezellig dat ik onze dochter een leuke dag geef bij mijn ouders met lekker wandelen enzo. Hij gaat nooit met onze dochter naar buiten. Slaapt ook tegenwoordig tot een uur of 12/13 uur uit in het weekend. En de andere als ik wat langer wil blijven liggen dan kan dat niet omdat er zo veel lawaai beneden dat ik gewoon niet kan slapen. En als hij dan boven komt om onze dochter te verschonen dan doet hij ook gelijk het grote licht aan Inplaats gewoon het kleine lichtje. Met het kleine lichtje kan je het ook prima zien. Vandaag was onze dochter in de auto in slaap gevallen en ik zei breng haar maar naar bed vraagt hij: hoe moet ik dat doen? Ik moet haar uitkleden enzo. Ik dacht dat meen je niet toch? We hebben gewoon een camera. Leg haar gewoon in bed. Als ze wakker wordt horen en zien we haar toch. Wordt hij boos op mij omdat ik niet zeg hoe hij haar naar bed moet brengen. Alsof het de eerste keer is ofzo. Vooral het negeren en doen alsof er niks aan de hand is doet zo’n pijn. Hij vind het thuis ook niet leuk dus gaat ook vaak weg naar tennis. Hij haalt echt het slechtste bij me naar boven. Ik ben zo woedend op hem. Ik doe alles. Ik ben snachts ook met onze dochter bezig. Ze wordt bijna elke nacht wel wakker en wil verder (op mij) slapen. Terwijl hij lekker doorslaapt.